Divendres, 23 de maig de 2025
És notícia

Creixell se suma a la lluita per la igualtat i el reconeixement del paper de les dones

Avatar photo
El Dia Internacional de la Dona va ser protagonitzat per la lectura d’un manifest davant l’Ajuntament
creixell-dia-internacional-dones

Aquest dissabte, Creixell va celebrar el Dia Internacional de la Dona amb un acte que va tenir lloc a les 12h davant de l’Ajuntament. L’esdeveniment va començar amb la lectura del Manifest Institucional, a càrrec de la Regidora d’Igualtat, Chelo Picón, i va continuar amb les intervencions de l’Alcaldessa Montse Muñoz i les representants de les associacions Papallones Liles i Colectiu de Dones.

A la cerimònia hi van assistir l’Alcaldessa i diversos membres del consistori, que van expressar el seu suport a la lluita per la igualtat i el reconeixement del paper de les dones en tots els àmbits socials.

L’Ajuntament va agrair la presència de tots els assistents, que van contribuir a fer de la jornada una commemoració significativa per a la comunitat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Pou clausurat per la Guàrdia Civil a Sant Climent Sescebes

Troben 12 pous “altament perillosos” i sense senyalitzar per Girona

Notícia següent
Guàrdia Urbana de Barcelona, Mossos d'Esquadra i Bombers busquen una dona a Collserola

Troben la dona desapareguda a Collserola aquest diumenge

Notícies relacionades