Diumenge, 25 de maig de 2025
És notícia

Terrassa i Letur acorden l’agermanament d’ambdós municipis

Avatar photo
Aquest agermanament ha de servir per a agilitzar i millorar les accions d’ajuda, cooperació i solidaritat en aquests moments complexos

Aquest dimecres l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart; acompanyat del tinent d’alcalde de Projecció de la Ciutat, Joan Salvador; s’ha desplaçat fins al municipi de Letur, a Albacete, que fa una setmana es va veure afectat per la Dana.  

Terrassa té forts lligams amb aquest municipi, amb més de 200 persones empadronades nascudes a Letur i forts vincles afectius amb aquesta població i la seva ciutadania.  

En el marc de la trobada, els alcaldes de Terrassa i Letur, Sergio Marín, han acordat l’agermanament d’ambdós municipis, que en aquests moments complexos ha de servir per a agilitzar i millorar les accions d’ajuda, cooperació i solidaritat entre poblacions.  

En la seva estada, l’alcalde i el tinent d’alcalde han pogut conèixer de prop la situació de Letur i han entregat material d’ajuda, que la ciutadania ha estat aportant aquests dies al punt que s’ha habilitat al recinte Firal de la nostra ciutat. Principalment, s’han lliurat materials de neteja, molt necessaris i imprescindibles per les tasques de sanejament i reconstrucció, i també equips de protecció individual, com mascaretes i guants. Segons ha informat l’alcalde Marín, a Letur ara es prioritza l’ajuda econòmica i en aquest sentit s’ha activat un compte corrent específic per fer aportacions: ES14 3190 0041 5600 0916 9723  

D’altra banda, l’alcalde de Terrassa s’ha pogut trobar amb el president de la Diputació d’Albacete, i els alcaldes i alcaldesses de municipis propers com Elche de la Sierra, Socovos, Ferez, Bogarra i Molinicos, que aquests dies estan cooperant en l’organització del desplegament de material d’ajuda i donant suport a la zona afectada. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
policia-bisbal-emporda

Agents de la Policia Local de la Bisbal d’Empordà ajuden a la zona zero de la DANA

Notícia següent

Un home de 51 anys mor atropellat per un tractor

Notícies relacionades