El servei de Rodalies i dels regionals del sud han restablert el servei i circulen aquest dimarts amb normalitat després del tall a causa de les pluges, a excepció d’un tram de l’R15 i un altre de l’R17.
Així doncs, hi ha normalitat al servei de l’R1, l’R2, l’R3, l’R4 i l’R8, així com a l’R11, l’R12 i l’RG1. Pel que fa als regionals del sud, hi ha servei a l’R13 entre Lleida i Barcelona, a l’R14 de Tarragona a la Plana i a l’R16 de Tarragona a Barcelona. A l’R15, hi ha servei entre Reus i Barcelona, però no funciona entre Mora i Casp, i a l’R17 tampoc hi ha servei entre Tarragona i Salou PortAventura. En aquests trams es continuaran fent comprovacions durant el matí i si no hi ha afectacions es restablirà el servei.
Renfe ha alertat que es pot produir alguna alteració horària derivada del reposicionament de personal de conducció i materials. D’altra banda, el servei d’autobusos establert pel tall de Roda de Berà funcionarà dins els horaris habituals.