El gegant del menjar ràpid estrena un servei a domicili molt lent. Una setmana després de la posada en marxa del servei a domicili de McDonald’s, a través de la plataforma Uber Eats, ja són alguns els clients que han fet constar les seves queixes a La Ciutat pel deficient servei rebut, amb incidències i fins a dues hores d’espera.
Un dels clients ha explicat a aquest mitjà que la seva comanda va arribar incompleta, per la qual cosa van haver d’esperar dues hores més, quan va arribar la resta de la comanda. El repartidor que va fer arribar la segona part de la comanda, a més, va explicar al client que li havien donat una direcció incorrecta. De manera que, sumat al primer retard, el repartidor va dur la comanda a una altra direcció. En arribar allà i adonar-se que a la direcció que li havien facilitat no vivia ningú, el repartidor va haver d’esperar per rebre la direcció correcta.
Aquest compendi de desafortunats incidents va provocar que el client en qüestió rebés el menjar en dues comandes, amb dues hores de diferència i sense haver rebut cap compensació a canvi.