Mor un motorista en una violenta topada amb un camió

Avatar photo
El motorista ha resultat ferit greu i ha acabat morint minuts després sobre l’asfalt
Una trucada a la sala del Centre d’Emergències Castella i Lleó 1-1-2 passats dos quarts d’onze d’aquest matí, donava l’alerta i sol·licitava assistència per un accident al quilòmetre 93 de la N-625, a Riaño (Lleó).
En l’accident s’hi han vist implicats implicat una moto i un camió. A causa de la topada el motorista ha resultat ferit greu. Fins al lloc de l’accident s’han desplaçat la Guàrdia Civil de Trànsit i Emergències Sanitàries – Sacyl, amb una ambulància de suport vital bàsic, i l’equip mèdic del centre de salut de Riaño i un helicòpter medicalitzat,
L’actuació de l’helicòpter s’ha acabat anul·lant en confirmar el personal sanitari que s’ha desplaçat al lloc de l’accident la mort del motorista.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
escola art adults el vendrell

L’Escola Municipal d’Art Apel·les Fenosa enceta el curs amb més de 130 alumnes

Notícia següent

Dos detinguts a l’Alt Urgell per robar cable telefònic

Notícies relacionades