Dijous, 24 d'abril de 2025
És notícia

L’Hospitalet de Llobregat dedica el mes d’octubre a la salut mental

Avatar photo
Són més d’una quarantena d’activitats, organitzades des del Servei de Salut de l’Ajuntament

L’Hospitalet dedica tot el mes d’octubre a la defensa i la promoció de la salut mental de la ciutadania, tot coincidint amb la commemoració el 10 d’octubre del Dia Mundial de la Salut Mental, decretat per l’Organització Mundial de la Salut (OMS).

Sota el lema “Cuidar la salut mental. Un repte vital”, s’ha dissenyat un programa molt ampli al voltant de la salut mental i emocional de les persones, amb conferències, tallers, exposicions, mostra de serveis i entitats, club de lectura, teatre i cinefòrum, entre d’altres.

Són més d’una quarantena d’activitats, organitzades des del Servei de Salut de l’Ajuntament, conjuntament amb diferents entitats, agents de salut i institucions de la ciutat en el marc de la Taula de Salut Mental del Consell Municipal de Serveis Socials. El programa inclou també les propostes d’altres serveis de l’Ajuntament, com Cultura o Joventut.

Amb aquest programa, l’Ajuntament vol situar la salut mental en un primer nivell i arribar a diferents perfils de la població, amb l’objectiu de trencar estigmes i aportar coneixement en matèria de salut mental entre tota la ciutadania.

Dintre dels continguts trobem activitats relacionades amb el consum de substàncies, les relacions tòxiques, l’expressió de les emocions, el benestar, l’autoconeixement i l’autocura, així com eines per mantenir una perfecta harmonia entre el cos i la ment, com són la pràctica esportiva o les tècniques de relaxació i meditació.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
policia andorra

Una baralla de carrer a Sant Julià de Lòria acaba amb 2 homes detinguts

Notícia següent
Cementiri de Sabadell

Sabadell connectarà el Cementiri Nou i el Vell i en crearà nous espais i serveis

Notícies relacionades