El Reggus cancel·lat i alguns concerts aplaçats a Misericòrdia

Avatar photo
L’organització treballa ara per poder ajornar alguna de les actuacions previstes a la revetlla de Misericòrdia, el dia 24 de setembre.

Des de l’organització del Festival Reggus, d’acord amb la regidoria de Cultura i Política Lingüística, s’ha emès un comunicat informant que, per motius climatològics i atès l’estat del parc durant els dies que estava previst el muntatge, s’han cancel·lat els actes previstos pel Reggus els dies 6, 7 i 8 de setembre. L’organització treballa ara per poder ajornar alguna de les actuacions previstes a la revetlla de Misericòrdia, el dia 24 de setembre.

En el comunicat s’informa que “ens veiem obligats a prendre una decisió dolorosa, però que sense dubte minimitza l’impacte i el risc cap als treballadors, grups, equips i també pel públic que havia d’accedir a l’espai. En aquest cas la seguretat i la prudència havien de passar davant de les nostres ganes i motivació per superar les dificultats”.

De moment es procedirà a la devolució de la totalitat de les entrades i abonaments ja adquirits i es faran els reintegraments en els propers dies.

La voluntat de l’organització és poder anunciar el nou cartell i horaris de les actuacions que finalment es podran dur a terme aquest 2024 ben aviat.

Per a més informació es pot consultar a la pàgina web del Reggus.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El col·lapse d’una planta baixa a Terrassa es queda en un ensurt sense ferits

Notícia següent

Mata el seu amic amb 10 punyalades perquè no volia seguir acollint-lo a casa seva

Notícies relacionades