Divendres, 6 de juny de 2025
脡s not铆cia

3 milions d’euros per millorar de la travessia de Vilagrassa de l’N-II

Avatar photo
Es preveu la construcci贸 de dues rotondes per refor莽ar la seguretat vial i la integraci贸 de la via a l’entorn urb脿

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha adjudicat per tres milions d’euros la reordenaci贸 dels accessos de la carretera N-2 i les obres de millora dels encreuaments a la travessia de Vilagrassa (Urgell), entre els quil貌metres 503 i 504. El projecte pret茅n integrar la via a l’entorn urb脿 i refor莽ar la seguretat vi脿ria.

En aquest sentit, se substituir脿 la intersecci贸 actual al quil貌metre 504 per una rotonda i es preveu la construcci贸 d’una segona rotonda al l铆mit del terme municipal de T脿rrega.

Els treballs inclouen la millora de la il路luminaci贸, l’habilitaci贸 de voreres i l’execuci贸 d’una rotonda m茅s petita per reordenar els accessos des de nucli urb脿 cap a la xarxa de camins rurals del marge dret de la via.

Les obres es finan莽aran amb fons europeus del programa d’humanitzaci贸 de travessies del Pla de Recuperaci贸, Transformaci贸 i Resili猫ncia que preveu invertir 105 milions d’euros per potenciar un entorn urb脿 m茅s sostenible, inclusiu i accessible.

Un cop acabades les obres, el tram de la via se cedir脿 a l’Ajuntament de Vilagrassa.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿. Els camps necessaris estan marcats amb *

Not铆cia anterior

Troben un crani hum脿 a Badalona

Not铆cia seg眉ent

Lleida transformar脿 l’antiga Escola de Bal脿fia en un hub c铆vic d’inclusi贸 social

Not铆cies relacionades