Badalona impulsa una campanya per atraure el turisme dels equips ACB

Avatar photo

L’Ajuntament de Badalona, a través de l’Àmbit d’Impuls Econòmic i de Ciutat, ha iniciat una campanya digital per promoure el turisme a la ciutat entre els aficionats dels equips ACB que regularment visiten Badalona per enfrontar-se al Club Joventut en el marc de la Lliga Endesa.

Aprofitant la gran assistència de persones que suposen aquests partits i la facilitat d’identificar la seva procedència, des de l’Ajuntament s’ha començat a dissenyar continguts per difondre a les xarxes socials que s’adrecen de manera personalitzada als aficionats de cada club visitant.

En aquests continguts es destaquen, per exemple, els punts d’interès de la ciutat, les activitats previstes a Badalona durant el període en què es fa la visita, indicacions per arribar al Palau Municipal d’Esports o els principals eixos comercials i de restauració. Aquesta iniciativa es va posar en marxa fa unes setmanes amb la visita del Real Madrid de bàsquet, i està previst fer-ho amb la resta d’equips ACB fins que finalitzi la temporada.

La segona tinenta d’alcaldia i regidora de l’Àmbit d’Impuls Econòmic i de Ciutat, Treball, Cultura, Ciutadania i Govern, Cristina Agüera, considera que és imprescindible projectar la imatge de Badalona arreu per enfortir el seu teixit econòmic i consolidar la marca de ciutat. “Des del Govern municipal volem treure rèdit a tots els recursos per impulsar la ciutat, i la visita dels aficionats dels equips que juguen contra la Penya és una molt bona oportunitat per atraure el turisme a la ciutat”, ha assegurat la tinenta d’alcaldia.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Afectacions a la circulació pel passeig Fluvial de Parets a causa de les d’obres de l’R3

Notícia següent

Canvien els horaris de bus en benefici dels alumnes de les valls d’Àneu

Notícies relacionades