La Fiscalia sol·licita set anys de presó per un adolescent processat de violar a una noia de 16 anys a Sant Pol de Mar (Maresme) aprofitant-se del seu estat embriaguesa, quan estava en una festa a la platja amb uns amics.
L’any 2020, acusat i víctima estaven junts en la mateixa festa a la platja del Morer en Sant Pol, en la qual havien altres 20 persones. La noia va beure prou tota la nit per a tenir “una intoxicació etílica que li va privar de sentit durant gran part de la nit”, segons el fiscal, per la qual cosa el processament se la va emportar a un lloc apartat prop de les vies del tren.
Segons el Ministeri Públic, en aquesta zona el sospitós presumptament es va aprofitar l’estat de vulnerabilitat de la menor per a treure-li la roba interior “i la va penetrar per via vaginal i bucal sense comptar amb el seu consentiment“. Després de la denúncia, el Jutjat de Primera instància i instrucció 6 d’Arenys de Mar va acordar que l’acusat no s’acostés o comuniqués amb la víctima per qualsevol mitjà de manera cautelar. El judici va quedar vist per a sentència.