Dissabte, 5 de juliol de 2025
És notícia

Arriba la programació 2024 als teatres de Badalona

Avatar photo

Els teatres municipals de Badalona -Zorrilla, Margarida Xirgu i Blas Infante- ja tenen a punt la nova temporada gener-maig 2024. Fins a 24 propostes de teatre, música, dansa i màgia per a tots els gustos i per a totes les edats.  El tret de sortida serà el divendres 27 de gener al Teatre Zorrilla amb Poncia, el gran èxit teatral protagonitzat per Lolita i dirigit per Luis Luque a partir del clàssic de la literatura espanyola La casa de Bernarda Alba.

El mes de febrer comptarà amb dues propostes molt còmiques: Ramon Molins rememora els seus records en una cita vitalista amb El Testament el dissabte 3 de febrer al Teatre Margarida Xirgu; i Sergi Belbel adapta la pel·lícula de Sally Potter al teatre amb la funció homònima The Party el divendres 9 de febrer al Teatre Zorrilla.

Tres espectacles molt diversos arribaran al Teatre Zorrilla durant el mes de març. L’illa deserta, de Marc Artigau i Queralt, oferirà una reflexió divertida sobre les relacions de parella el dissabte 2 de març, i Prima Facie, dirigit per Juan Carlos Fisher, presentarà el dissabte 23 de març un drama qüestionador que ha estat un èxit a taquilles internacionals. Sense oblidar el Festival Dansa Metropolitana amb l’espectacle Y’a plus d’saisons – Hi ha més estacions, que mostrarà el dissabte 9 de març una visió de conscienciació ambiental a través del moviment i la música.

A l’abril hi haurà la comèdia Conspiranoia de Marc Angelet i Jordi Casanovas el diumenge 7 al Teatre Zorrilla i el monòleg d’El Monaguillo amb el seu show Efectiviwonder el dissabte 20 d’abril al Teatre Blas Infante, que acompanyaran els concerts del Festival Blues & Ritmes. Per completar el mes, Judit Martin i Alba Florejachs realitzaran un espectacle d’improvisació amb Pongo el dissabte 27 al Teatre Margarida Xirgu.

Ferran Utzet portarà el dissabte 4 de maig l’obra de Thornton Wilder guanyadora d’un Pulitzer, La nostra ciutat. Un mes on també tocarà l’Orquestra de Cambra del Conservatori de Badalona un concert amb obres de Vivaldi i Philippe Vallet el dissabte 18 de maig al Teatre Zorrilla. I tancaran la temporada Pablo Rosal amb la funció Castroponce. Teoría y praxis para una vanguardia del siglo XXI el divendres 24 de maig al Teatre Margarida Xirgu i Mario Gas amb Casares-Camus: una història d’amor el dissabte 25 de maig al Teatre Zorrilla.

ESPECTACLES FAMILIARS

Repartits al llarg de tota la temporada, les famílies badalonines podran gaudir de quatre espectacles familiars molt originals i de gran qualitat: Lumière del Mag Txema Muñoz serà l’espectacle familiar de màgia de la nova edició del Memorial Li-Chang, Cometa de la Roser López Espinosa serà l’espectacle familiar de dansa emmarcat dins la nova edició del Festival Dansa Metropolitana, i tancaran el repertori familiar l’espectacle de titelles Hamelí de la companyia Xip Xap i el concert per a infants de 0 a 5 anys i les seves famílies Juguem?.

FESTIVAL INTERNACIONAL DE MÀGIA, XXIV MEMORIAL LI-CHANG 

Del 3 de febrer al 5 de març Badalona acollirà la XXIV edició del Memorial Li-Chang. Els tres teatres de la ciutat es preparen per celebrar la gala de Màgia i humor al Teatre Margarida Xirgu, les quatre Gales Internacionals al Teatre Zorrilla i la Gala Solidària al Teatre Blas Infante.

FESTIVAL BLUES & RITMES 

La nova edició del Festival Blues & Ritmes serà del 12 al 21 d’abril. Quatre grups d’alta volada del country, rock, el soul i el blues aterraran a Badalona procedents d’Estats Units i Mali: Eli Paperboy Reed + Sam OutlawJim Lauderdale & Los Hermanos Cubero, La Santa Cecilia i Vieux Farka Touré.

CICLES DE CINEMA 

Es mantenen en els seus horaris habituals els tres cicles de cinema al Teatre Margarida Xirgu: el Cicle Gaudí, el Docs del Mes i el Pack Màgic. Els dos primers els dimecres alternats a les 20 hores de la tarda i el cicle de cinema infantil Pack Màgic el diumenge a les 12 hores del matí.

Venda d’entrades i abonaments

Les entrades es podran comprar a partir de dijous 21 de desembre al web www.teatrezorrilla.cat. Durant aquest mes de desembre, les taquilles del Teatre Zorrilla romandran obertes oferint atenció presencial en horari de 17 a 20.30 hores els dies 20 i 21 de desembre i en horari de 18 a 20.30 hores el dia 22 de desembre. Les taquilles del Teatre Margarida Xirgu també oferiran atenció presencial en horari de 18 a 20 h el dia 23 de desembre.

Aquesta temporada es continuen implementant els abonaments de temporada. Es poden renovar, recollir i comprar de forma presencial els dies següents: el dia 13 de desembre de 17 a 20.30 hores a la taquilla de Teatre Margarida Xirgu i els dies 14 i 15 de desembre de 17 a 20.30 hores a la taquilla del Teatre Zorrilla. I a partir del dijous 21 de desembre es podrà fer a través del web del teatre.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Quatre morts en desplomar-se un ascensor des d’un cinquè pis

Notícia següent

El Teatre Tarragona presenta la nova temporada de primavera

Notícies relacionades