Dilluns, 5 de maig de 2025
És notícia

13 dirigents de Podemos a Catalunya dimiteixen

Avatar photo

Tretze membres de l’executiva de Podemos a Catalunya han presentat la seva dimissió després de ser expedientats per haver defensat la unitat entre Podemos i Sumar.

Aquests tretze dirigents van defensar el passat 8 de juliol en un manifest la unitat entre les dues formacions.

La reacció davant d’això del partit ha estat la d’incoació d’un expedient d’expulsió i suspensió cautelar de militància. “Creiem evident que es vol generar un clima de tensió constant que trenqui l’espai del canvi”, esmenen els exdirigents de Podem.

Entre els dirigents que han dimitit es troben Lucas Ferro, Marcos Galante, Laura Alzamora, Yolanda López i Raquel Vernedas. Aquests ocupaven càrrecs com a diputat, secretari de Municipalisme, coordinadora de feminisme, secretaria d’Acció Institucional i coordinadora executiva i responsable de l’àrea LGTBI respectivament.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Mollet del Vallès opta al Premi Ciutats Educadores 2024

Notícia següent

L’IPC se situa en el 3,4% i puja una dècima a les comarques tarragonines i ebrenques aquest octubre

Notícies relacionades