Almenys nou persones han mort, inclosa una menor d’edat, i desenes han resultat ferides en bolcar l’autobús on viatjaven en una carretera molt sinuosa de la regió de San Miguel, al sud del Salvador.
La policia salvadorenca ha indicat que el conductor «va perdre el control i va xocar contra un mur», i per això el vehicle va bolcar. Es dona la macabra circumstància que vehicle col·lectiu havia estat contractat pels passatgers per assistir a un enterrament.
Al lloc de l’accident s’hi van desplaçar ràpidament diverses unitats de Bombers i Protecció Civil que han ajudat a rescatar els ferits i excarcerar els cadàvers de l’interior de la carrosseria.
De moment, només s’ha donat a conèixer la identitat de tres dels morts, entre els quals hi ha una nena de 14 anys. Els altres dos són dos homes de 33 i 68 anys, entre els quals hi ha el pastor de l’església.
DIVERSES PERSONES ATRAPADES
Les autoritats han confirmat que hi ha diverses persones atrapades al vehicle, mentre que 15 ferits han estat traslladats a l’hospital. La Creu Roja Salvadorenca ha detallat que el nombre de ferits ha pujat a 43, segons recull el diari salvadorenc ‘El Mundo’.
El Gobernador y presidente de la Comisión Departamental de Protección Civil de San Miguel, @SinaiHdezSV, coordina la atención de accidente de tránsito en el que se vio involucrado un autobús.
📍Carretera Litoral, a la altura de la curva de la Vaca, cantón El Capulín, Chirilagua. pic.twitter.com/qlyjyXfa3Y
— Protección Civil de El Salvador (@PROCIVILSV) October 17, 2023