Dissabte, 26 d'abril de 2025
És notícia

Ricard Gili mostra el seu rebuig als comentaris difamatoris de Junts per Riudoms

Avatar photo

"Assegurar, com ha fet Junts, que nosaltres vam maniobrar perquè les obres de la Muralla anessin lentes és d’una baixesa moral molt gran i una difamació molt grossa'', afirma Gili

Junts per Riudoms acusa l’alcalde del municipi, Ricard Gili i a Esquerra Republicana de Catalunya de maniobrar les obres de la Muralla de la Font Nova perquè anessin més lentes abans de les eleccions municipals del 28 de maig.

Segons els juntaires, aquestes obres les està realitzant l’empresa COMAIGUA presidida per ERC. En un comentari a les xarxes socials, Junts afirmen que ‘no volem ser malpensats, a algú l’interessava que anessin lentes aquestes obres abans de les eleccions, expressen en un comentari a les xarxes socials”.

Davant d’això, l’actual alcalde del municipi, Ricard Gili, ha expressat el seu rebuig a aquest tipus de comentaris difamatoris.

En una publicació a les xarxes socials, Gili explica que ”som gent amb uns valors ètics i de comportament públic molt alts. Assegurar, com ha fet Junts, que nosaltres vam maniobrar perquè les obres de la Muralla anessin lentes és d’una baixesa moral molt gran i una difamació molt grossa”.

A més, el batlle afegeix que es tracta d’un error molt greu. ”I em sembla que no n’és ni conscient. I això com a riudomenc i com a alcalde em preocupa encara més que la mateixa difamació que han fet. Aquesta no és l’oposició que mereix Riudoms’‘.

Ricard Gili acaba el comunicat a les xarxes socials dient que ”I ara vaig a seguir treballant, que és el que fa cada dia aquest govern que tinc l’honor de presidir”.

Les obres del tram de la Muralla de la Font nova a punt

El mateix alcalde a través de les xarxes socials informava que aquest mateix matí s’ha començat a asfaltar el tram de la Muralla de la Font Nova després de mesos d’obres i que a partir de dijous ja es podrà circular per la Muralla i també per la Raval de Sant Francesc.

Gili expressa que ”Tot i els pocs dies que portem al capdavant del govern municipal, hem fet tot allò que estava a les nostres mans per acabar amb aquestes obres, que han durat més del que seria desitjable”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Cultura a l’abast de tothom amb el Colors de música d’Escaldes-Engordany

Notícia següent

La Guàrdia Urbana de Badalona ha realitzat dos operatius contra la venda ambulant il·legal a la ciutat

Notícies relacionades