L’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia, a través de la pàgina web municipal, ha publicat una guia per resoldre totes les consultes i reclamacions dels ciutadans de cara a les pròximes eleccions municipals, que se celebraran el 28 de maig.
El consistori detalla que del 10 al 17 d’abril es pot presentar la sol·licitud per esmenar o fer reclamacions a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament, així com consultar les dades sobre el cens, el lloc on votar o fer rectificacions d’errors en les dades personals.
Consultes i reclamacions
QUÈ: Durant aquest període podran consultar les dades i saber a quin col·legi electoral han de votar (els ciutadans podran consultar les seves dades directament a través de la Seu Electrònica de l’Institut Nacional d’Estadística (https://sede.ine.gob.es)); i també podran realitzar qualsevol rectificació d’errors en les dades personals, o canvis de domicili dins la mateixa circumscripció o la no inclusió en cap secció del cens quan hi hauria de figurar.
Cal tenir en compte que les llistes provisionals són amb les dades recollides del Cens tancat a 1 de febrer de 2023. Qualsevol modificació posterior no figurarà en aquestes llistes provisionals.
QUAN: del 10 al 17 d’abril de 2023, ambdós inclosos. Les reclamacions fetes fora del termini establert tenen efecte per a les següents eleccions.
ON: Es podran presentar les reclamacions directament a la Delegació Provincial de l’Oficina del Cens Electoral a Barcelona, o davant l’Ajuntament (a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà) o al Consulat.
COM: Presentant l’original del DNI, passaport o carnet de conduir.
Per a més informació, el telèfon d’atenció al públic de l’Oficina del Cens Electoral és el 900.343.232, horari de 9 a 14 h, de dilluns a divendres.
També cal comentar que els electors rebran la targeta censal al domicili entre els dies 1 i 9 de maig.