Dijous, 29 de maig de 2025
És notícia

Deltebre presenta nova programació de cursos

Avatar photo

L’oferta formativa es pot consultar al web municipal

Aquest dimarts s’ha estrenat el curs Com Parlar en Públic que impulsa l’Ajuntament de Deltebre, conjuntament amb IDFO i UGT, i que inicia la programació de cursos s’ofereixen a la ciutadania en aquest darrer trimestre de l’any.

La inauguració del curs ha estat a càrrec de la regidora d’Acció Comercial i Personal, Ingrid Santiago, qui ha destacat que “el programa que de formació que anem realitzant des d’inicis d’aquest any 2022 té l’objectiu principal de dotar de més eines als veïns i veïnes que volen especialitzar-se o bé iniciar la formació en una matèria concreta per a millorar les seves competències professionals”.

Més enllà del curs que avui s’ha estrenat, el qual compta amb 15 alumnes, també es durà a terme el curs de Manipulació d’Aliments (10 hores) i el curs de Transpalet: elèctrica o apilador (10 hores). Les persones interessades a inscriure’s als cursos ho poden fer enviant un correu electrònic a [email protected] o bé al telèfon 977489309. En els dos casos se’ls informarà del procediment a seguir.

L’oferta formativa de l’Ajuntament de Deltebre es pot consultar al web municipal i ha comptat amb cursos com el d’Intoleràncies alimentàries en el sector de l’hostaleria, Instagram per al teu negoci o bé Manipulador de Productes Fitosanitaris. Els cursos van dirigits a les persones que estan en actiu i volen aprofundir en diferents coneixements, però també a la gent que està en situació d’atur.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Balaguer reorganitza el govern municipal

Notícia següent

Tallers d’autoprotecció a divuit escoles de l’Hospitalet de Llobregat

Notícies relacionades