Diumenge, 20 d'abril de 2025
És notícia

Lliurament de banderes als clubs esportius i homenatge als olímpics urgellencs

Avatar photo
En el amrc de la Festa Major 2022, l’Ajuntament urgellenc, encapçalat per l’alcalde Francesc Viaplana, el regidor d’Esports, Carlos Guàrdia, i el vicealcalde, Jordi Fàbrega, ha lliurat aquesta tarda la bandera de la ciutat a 10 clubs i entitats esportives de la Seu d’Urgell. 
 
D’aquesta manera, la bandera de la Seu d’Urgell podrà lluir a les diferents comepticions, tant nacionals, estatals com internacionals, en les que els diferents clubs esportius participen al llarg de l’any. 
 
Els clubs i entitats esportives que han vingut a recollir la bandera de la Seu ha estat: el FC La Seu d’Urgell, el CEFUC, el Cadí Canoë Kayak, l’AE Sedis Bàsquet, el Club Hoquei Patinatge Artístic Cadí, l’EDFOR, el Karate Tradicional Pirineus, el CE Ciutat de La Seu, el Futbol Club Pirineus i el Club Escacs La Seu. 
 
En el mateix acte, també s’ha fet un petit homenatge als esportistes olímpics urgellencs, on l’alcalde Francesc Viaplana ha manifestat que “és un orgull per la Seu que porteu el nom de la nostra ciutat arreu del món”. Com agraïment, se’ls ha lliurat un petit obsequi a Jaume Pueyo, esquiador del Club Esquí de Fons Urgellet-Cerdanya que va participar als JJOO d’Hivern Pequín 2022, i a les piragüistes Mònica Dòra i Núria Vilarrubla, ambdues pertanyents al Cadí Canoë Kayak, per la seva participació als JJOO de Tòquio 2020.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

VÍDEO: Viola una jove al carrer a plena llum del dia

Notícia següent

La Ràpita celebrarà les seves Jornades Culturals de l’1 al 29 de setembre

Notícies relacionades