El Centre d’Atenció Primària Onze de Setembre de Lleida s’ha convertit en el primer de la demarcació que disposa d’un caixer d’autoservei a través del qual els usuaris poden realitzar algunes de les gestions relacionades amb l’atenció que reben al CAP. En una primera fase, a través del caixer els pacients poden diferents operacions com ara demanar cita prèvia per al seu professional de medicina de família, infermeria, pediatria, odontologia o treball social; consultar les visites programades, i imprimir una còpia del pla de medicació o els comunicats d’incapacitat temporal (IT). Progressivament, s’hi aniran incorporant altres funcionalitats, com ara la informació dels professionals que treballen al CAP, una guia de serveis o la realització d’enquestes de satisfacció. La identificació dels pacients es pot fer, tant a través de la targeta sanitària individual (TSI) com del teclat del mateix caixer. La voluntat de Salut és anar implantant progressivament caixers d’autoservei a diversos centres del territori de Lleida.
El síndic personer de Mollet del Vallès fa 114 actuacions el 2024
Salvador Rovirosa Olivé, el síndic personer de Mollet, ha presentat l’informe de la seva activitat durant l’any 2024…