El passat mes de març va entrar en funcionament la bústia ciutadana, una eina on els veïns i veïnes de la vila poden fer arribar les seves propostes o incidències de forma més senzilla, sense la necessitat de passar per tràmits burocràtics.
Durant aquests sis mesos, més d’un centenar de ciutadans han fet arribar incidències i propostes de millora que han ajudat a facilitar la comunicació entre l’equip de govern i els montblanquins i montblanquines, així com l’arranjament i millora de desperfectes i espais.
Gràcies a aquesta nova eina, per exemple, s’han arreglat esvorancs, millorat canalitzacions, instal·lat baranes, netejat espais o bé recollit propostes per la Festa Major. Més d’una trentena d’actuacions han solucionat diferents inquietuds que havien reclamat els ciutadans.
Així doncs, amb la Bústia Ciutadana, un espai de comunicació que es pot trobar al web de l’Ajuntament de Montblanc, els interessats poden comunicar-se amb el consistori i els seus regidors sense la necessitat de fer una petició oficial, de tal manera que es poden facilitar els tràmits i, en un breu període, fer efectives les reclamacions.