Diumenge, 8 de juny de 2025
És notícia

Turisme de Sitges enceta l’any 2020 amb nou material promocional

Avatar photo

#SitgesAnytime és el nou catàleg que recull de forma molt visual i pràctica amb 28 pàgines, tot el que el visitar pot fer a Sitges durant les 24 hores. El catàleg s’ha elaborat en català i francès, i castellà i anglès. En total s’han imprès 10.000 exemplars.

Imatge de la nova portada de la web

La regidoria de Turisme ha presentat recentment el nou magazine turístic de Sitges #SitgesAnytime. Una eina inspiracional que permet transmetre l’essència de la vila d’una manera molt visual i per la qual s’ha realitzat tot un replantejament del storytelling de la destinació i de la línia gràfica, juntament amb noves fotografies que s’han fet al llarg del 2019. La revista, de 28 pàgines, permet conèixerl’àmplia oferta d’activitats que es poden fera Sitges al llarg de tot l’any. El catàleg s’ha elaborat en català i francès, i castellà i anglès. En total s’han imprès 10.000 exemplars.

El nou catàleg de Sitges s’utilitzarà tant en versió online com offline i inclou informació sobre l’àmplia oferta de Sitges com a destinació turística; esports a l’aire lliure, el Parc del Garraf, l’oferta cultural, les platges, la gastronomia, els ports, les compres, l’oferta com a vila marinera, festes i tradicions, l’oferta d’oci nocturn i l’oferta hotelera i els allotjaments per quedar-se a dormir. En la producció d’aquest material hi han col•laborat més de 30 empreses i particulars de Sitges, els quals han fet de models, prescriptors i plató fotogràfic.

La regidoria de turisme de l’Ajuntament de Sitges utilitzarà el magazine per a les accions comercials que es realitzin amb agents de viatges, premsa i trobades del sector, així com atenció a influencers i bloggers específics del sector turístic.

A banda del nou magazine turístic i el web de turisme s’està treballant en altres peces de comunicació claus per a la destinació com el nou dossier de premsa o el material audiovisual així com catàlegs de producte específics, amb la intenció de reforçar la marca turística de Sitges.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Pla d’Ocupació Municipal de Sant Pere de Ribes contracta a 22 persones a l’atur

Notícia següent

Front comú a l’Ajuntament per canviar el model del Complex Petroquímic

Notícies relacionades