Dissabte, 7 de juny de 2025
És notícia

Un milió i mig de persones visiten Reus durant la Campanya de Nadal

Avatar photo

Les vendes del teixit comercial s'han mantingut respecte els anys anteriors, tot i les dificultats per la competència i l'increment de les temporades de rebaixes

La regidora de Reus Promoció, Montserrat Caelles, i els representants del teixit comercial, durant la roda de premsa de la valoració de la campanya de Nadal.

La regidora de Reus Promoció, Montserrat Caelles, ha fet aquest matí el balanç de la Campanya de Nadal a Reus. Caelles ha anunciat que gairebé un milió i mig de persones ha visitat la ciutat durant la campanya, que s’ha dut a terme del 29 de novembre al 6 de gener. Tot i que enguany ha durat uns dies menys que l’anterior, hi ha hagut un increment de l’1’4% respecte al 2018. A més, també ha augmentat el nombre de persones que ha utilitzat els aparcament municipals, una mesura que l’Ajuntament va promoure per tal de facilitar la mobilitat dels visitants.

L’objectiu d’aquesta campanya era col·laborar amb les entitats comercials per així contribuir a la consolidació de la ciutat com a centre de referència a nivell cultural i comercial. La regidora ha valorat molt positivament el resultat global de la programació, i ha destacat que aquest model de promoció integral ja s’ha instaurat de manera molt positiva al calendari de Reus.

El programa de Nadal ha presentat nombrosos actes i activitats en punts diferents de la ciutat, per descentralitzar el focus i fer que l’oferta es diversifiqui. Això ha permès que es consolidin en el teixit la Plaça de Llibertat com a espai lúdic, la plaça del Mercadal com a espai dels actes més tradicionals, i el Mercat de Nadal. Durant aquestes cinc setmanes també s’ha dirigit el programa pilot de peatonalització del Raval Santa Anna, que degut a les bones valoracions s’ha allargat fins al 29 de febrer i que servirà per decidir si aquest canvi és definitiu.

La vice-presidenta de la Unió de Botiguers, Meritxell Barberà, ha remarcat la complicada situació del teixit comercial reusenc, que ha mantingut les seves vendes tot i la competència de les grans superfícies i de les constants rebaixes.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Paeria renova les targetes per bonificar la zona blava als usuaris de vehicles elèctrics

Notícia següent

L’associació veïnal Baix a Mar presenta una instància per la Nau de la Plaça del Port

Notícies relacionades