Diumenge, 8 de juny de 2025
És notícia

Talls de carrers a Lleida aquest diumenge en motiu del Dia sense Cotxes

Avatar photo

De les 8 a les 19 hores es tallaran progressivament diversos carrers de la ciutat

Imatge d’un dels primers planos de carrers tallats a Lleida. AJUNTAMENT DE LLEIDA.

Amb motiu de la celebració del Dia sense Cotxes, dins del marc de la Setmana Europea de la Mobilitat, està previst fer una sèrie d’activitats aquest diumenge, entre quines s’inclou la Pedalada Popular, que provocaran alteracions del trànsit pels carrers de la ciutat, des de les 9 del matí fins a les 19 hores de la tarda, tot i que es començaran els talls progressius en algunes vies a partir de les 8 hores.

La Pedalada Popular està prevista que surti de la rambla Ferran, zona pròxima a l’estació del ferrocarril, a les 11 del matí.

Altres serveis que es veuran afectats per la celebració del Dia sense Cotxes és el dels Autobusos de Lleida, que veuran alterat el seu funcionament

Així per les parades de Ferran i Blondel no efectuarà parada cap línia, entre les 9 del matí fins a l’obertura d’aquestes vies a la tarda.

En l’eix de l’avinguda Catalunya, Rambla Aragó i Prat de la Riba només efectuaran parada les línies 1 i 7 en sentit Secà.

Als carrers Corregidor Escofet, Doctora Castells i Hostal de La Bordeta també queden anul·lades les parades, desviant les línies que hi circulen pels carrers paral·lels més propers, realitzant les parades habituals.

Les línies 4, 5, 6, 7(sentit Magraners), 8 i 20 alteraran el seu recorregut, circulant per Cappont i Ronda de forma excepcional durant els talls de carrer.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Miquel Casellas: “50 anys, entre la lluna i el 5 G”

Notícia següent

Es reprenen les obres al carrer Espalter i Bassa Rodona de Sitges

Notícies relacionades