La campanya «I tu, per què recicles?», orientada a sensibilitzar la ciutadania per fomentar i millorar la recollida selectiva a la ciutat, organitza aquest dissabte 10 de juny a la tarda (18:00 a 21:00h) a la plaça Prim una nova jornada festiva per promoure el reciclatge de vidre entre la ciutadania. La jornada s’havia de celebrar dissabte passat, però es va ajornar a causa de la pluja. Amb el lema #JOVERD aquesta vegada es vol tornar a implicar la ciutadania perquè promogui el reciclatge, ja que amb els ingressos de l’increment de recollida selectiva de vidre es finançaran projectes socials per l’aprofitament alimentari i la lluita contra la pobresa.
Durant tota la setmana, l’Ajuntament de Reus va promoure la conscienciació entre laciutadania de la necessitat d’incrementar I realitzar correctament el reciclatge de vidre. Tal I com es va anunciar en presentar la campanya “I tu, per què recicles?” per part de les regidories de Medi Ambient i de Via Pública, els recursos que es generin amb l’increment de recollida selectiva es destinaran a projectes socials i culturals.
En aquesta ocasió, amb el #JOVERD es podrà finançar un projecte social per l’aprofitament alimentari i la lluita contra la pobresa.
La campanya d’aquesta setmana culminarà aquest dissabte a partir de les 18:00 h amb una festa ciutadana oberta a famílies en què hi haurà tallers infantils i berenar a la plaça de Prim.
La campanya
Les regidories de Medi Ambient i Via Pública de l’Ajuntament de Reus, amb el suport de les empreses Ecoembes, Ecovidrio i l’Agència de Residus de Catalunya, impulsen una campanya de sensibilització “I tu, per què recicles?”, orientada a incrementar els índexs de recollida selectiva de residus a la ciutat de Reus. La novetat d’aquesta campanya és que l’Ajuntament de Reus destinarà els recursos que s’obtinguin de l’increment de la recollida selectiva a projectes i activitats relacionats amb la cultura (fracció de paper), l’educació (fracció d’envasos), l’aprofitament alimentari i la lluita contra la pobresa (fracció de vidre) i l’art (fracció orgànica).
L’objectiu global de la campanya és assolir un índex de recollida selectiva de prop del 22% (actualment la xifra és del 19,8%) pel que fa a la suma de les quatre fraccions que es recullen al carrer. Per aquest motiu es pretén mobilitzar la ciutadania fent-la conscient que la seva col·laboració en la recollida selectiva i el consegüent creixement en els índexs de recollida suposaran la disponibilitat dels recursos econòmics generats per a projectes socials i culturals. Es tracta de generar, a més del benefici inherent pel medi ambient, un benefici per al conjunt de la societat.
Com cada any, la Biblioteca Carles Morató de Solsona materialitzarà la commemoració del seu aniversari…
La cinquena prova puntuable de la Copa Catalunya Juvenil de Tennis ha finalitzat amb un…
L’Ajuntament de Mollerussa, a través del Servei de Suport al Dol de Ponent, ha organitzat…
Arribem a l'equador de la campanya electoral i els partits polítics tenen clar que ara…
El Port de Tarragona estreny la col·laboració amb la Generalitat de Catalunya per millorar la…
Bona afluència de públic durant la primera jornada d’aquesta nova edició del Vide Dressing, el…
Esta web utiliza cookies.