Els tràmits relacionats amb les gestions al Padró Municipal de Lleida, que es tramiten a l’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana (OMAC), es realitzaran en una primera fase d’implantació a través de cita prèvia a partir del dilluns 17 de setembre.
A partir d’aquesta data, serà imprescindible sol·licitar la cita prèvia per qualsevol tràmit que requereixi aquest servei, la qual es podrà sol·licitar per via telefònica, trucant al número 973 67 80 60, o de forma presencial, a les mateixes dependències de l’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana, a la rambla Ferran, 32.
En l’apartat de Formes de Tramitació de cadascú dels tràmits on-line, que apareixen informats en el web de www.paeria.es, s’anirà informant i actualitzant els tràmits que es vagin vinculant a la possibilitat de sol·licitar cita prèvia.
El Centre Comercial Nou Port de Vila-seca inicia una nova etapa amb l’obertura d’OS Família, un restaurant especialitzat en cuina…
El Primavera Sound ha tancat l'edició de 2025 amb 293.000 assistents, 25.000 més que l'any anterior. El codirector del festival…
Salou continua transformant-se per esdevenir una ciutat més amable, sostenible i pensada per a les persones. Un bon exemple d’aquest…
Més d'un centenar de veïns han tallat la Meridiana de Barcelona per reclamar de nou la unió del metro entre…
El Govern espanyol donarà llum verda dimarts vinent a una nova edició del programa Verano Joven, una iniciativa que ofereix…
El conjunt romà de Centcelles va acollir aquest dijous, 5 de juny, la jornada: “Com la IA influirà als RRHH.…
Esta web utiliza cookies.