‘Joon’ és l’aposta del grup francès per “guanyar” terreny en el mercat “altament competitiu” de les ‘low cost’, amb més flexibilitat i múltiples opcions de pagament per servei, però alhora mantenint alguns serveis propis de companyies clàssiques, com el cafè, suc i aigua de franc. Air France utilitza així un model similar al d’Iberia, amb la creació de la ‘low cost’ espanyola Level per competir amb aerolínies com Vueling o EasyJet.
De cara a la primavera de 2018, ‘Joon’ llançarà dues rutes de llarga distància a Fortaleza (Brasil) i a Mahé (Seychelles). La previsió de la nova companyia és assolir els 28 avions el 2020, dels quals deu seran per operar vols de llarga distància des de Paris amb més destinacions a zones com Àsia i Amèrica del Nord.
En el marc de la programació de la XXVI edició del festival Tarraco Viva, aquest…
Golf Costa Daurada ha posat el punt final a dos dies frenètics de golf d’alt…
L’Ajuntament de Massalcoreig ha arranjat el pati de l’església per convertir-lo en aparcament públic. Es…
L’Escola Municipal de Música va viure aquest dimarts, 14 de maig, una activitat de germanor…
L’Auditori del TecnoCampus ha acollit avui la celebració del Dia de la Policia Local de…
El Govern vol donar per tancada la polèmica sorgida al voltant de l'empresonament preventiu d'un…
Esta web utiliza cookies.