‘Joon’ és l’aposta del grup francès per “guanyar” terreny en el mercat “altament competitiu” de les ‘low cost’, amb més flexibilitat i múltiples opcions de pagament per servei, però alhora mantenint alguns serveis propis de companyies clàssiques, com el cafè, suc i aigua de franc. Air France utilitza així un model similar al d’Iberia, amb la creació de la ‘low cost’ espanyola Level per competir amb aerolínies com Vueling o EasyJet.
De cara a la primavera de 2018, ‘Joon’ llançarà dues rutes de llarga distància a Fortaleza (Brasil) i a Mahé (Seychelles). La previsió de la nova companyia és assolir els 28 avions el 2020, dels quals deu seran per operar vols de llarga distància des de Paris amb més destinacions a zones com Àsia i Amèrica del Nord.
Sant Julià de Lòria ha donat la benvinguda aquest dimecres a la 16a edició de la Ruta de la tapa,…
Aquest divendres 9 de maig Tarragona serà la seu del VIII Fòrum de Viles Florides, una trobada de referència per…
L’Ajuntament de Calafell organitza la segona edició de la Festa dels Contes, que, sota el nom “Vet aquí un gat”,…
El passat 5 de maig al vespre, es va celebrar la reunió constitutiva de la Comissió Municipal de Festes de…
El programa L’Estenedor del Departament de Joventut de l’Ajuntament de Cambrils per la temporada d’estiu ofereix 29 activitats per a…
La carretera C-55, coneguda també com a Eix del Cardener, canviarà per sempre en els pròxims anys després d'una inversió…
Esta web utiliza cookies.