El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana (Mitma) ha licitat per 6.099.035,03 milions d’euros (IVA inclòs) les actuacions complementàries a la connexió de l’autovia A-27 amb la carretera N-240 i altres actuacions al tram Valls-Montblanc, en construcció des del març de 2019 i “en fase avançada per finalitzar-lo”.
Per millorar la connexió entre l’autovia A-27 i la carretera N-240, es farà un pas superior al quilòmetre 4,6, que reposa el camí de Camp Magre i Vilaverd, a petició dels veïns de Lilla. També es protegirà l’oleoducte de CLH, es revestirà i es farà un edifici annex al centre de control del túnel del Coll de Lilla, s’hi instal·larà una central fotovoltaica i fibra òptica, i es reforçaran alguns sistemes de contenció.
L’actual N-240 entre Tarragona i Montblanc constitueix un dels principals eixos viaris de connexió entre Tarragona i la zona nord-occidental de Catalunya i és un dels corredors més transitats de l’eix Madrid-Saragossa-Lleida.
L’autovia A-27 serà una via alternativa de gran capacitat i seguretat a la carretera N-240 entre Tarragona i Montblanc, on enllaçarà amb l’autopista AP-2. Actualment, l’autovia està en servei entre Tarragona i Valls.
En el nou tram Valls-Montblanc, la carretera salva la Serra de Miramar a través del pas del Coll de Lilla, a 580 metres d’altitud, amb un traçat sinuós i forts pendents, tot i que disposa d’un carril addicional per a vehicles lents en tota la longitud de la rampa.
Un jurat popular comença a jutjar aquest dilluns a l’Audiència de Barcelona la dona que…
Els candidats a la presidència de la Generalitat dels diferents partits aprofitaran el dia de…
Una dona de 80 anys ha mort aquest passat divendres en un atropellament al districte…
Una tempesta geomagnètica considerada severa pels experts ha permès albirar aquest divendres a la nit…
La restitució de la Generalitat de Catalunya amb la transició va portar el 1980 a…
Espanya es troba en una ubicació privilegiada al sud d'Europa, sent un punt clau on…
Esta web utiliza cookies.