El Patronat de Turisme aprova el Pla de Màrqueting per reforçar el posicionament de Lleida com una destinació responsable i de qualitat
El Consell d’Administració del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida va aprovar ahir dimecres el Pla de Màrqueting de l’organisme, que defineix les estratègies turístiques i línies de treball pels pròxims quatre anys. Entre els objectius del pla destaquen l’aposta per incentivar el reequilibri territorial repartint els fluxos de visitants per tota la destinació o la utilització d’accions de promoció i comunicació online.
El director del Patronat, Juli Alegre, va explicar que amb aquest Pla de Màrqueting, l’organisme “continua treballant per millorar el grau de notorietat de la destinació i per posicionar-la com un territori de qualitat, responsable i competitiu”. “Aquest és el camí que volem seguir, amb la voluntat i necessitat de treballar-lo conjuntament amb el sector públic i privat i els residents de la demarcació”, ha afegit.A
Per la redacció del document s’han tingut en compte tots els treballs previs que s’havien dut a terme, com el Pla Estratègic de Turisme i el Propòsit de l’organisme. Així doncs, l’eix vertebrador de l’estratègia de màrqueting serà el concepte “cuidar”, que referma el compromís amb un model turístic sostenible i regeneratiu, buscant atraure un visitant conscient i responsable amb el territori i amb el resident.
En el marc del Pla de Màrqueting, es potenciaran els productes amb alt valor afegit i les experiències singulars i autèntiques del territori. L’estratègia de mercat es continuarà centrant en els mercats català i estatal i es potenciaran els internacionals de proximitat. Les famílies es mantindran com el segment prioritari, seguit per les parelles, els grups d’amics i els sèniors. En l’àmbit de la promoció i la comunicació, pel públic intern (sector turístic i residents) s’implementarà una estratègia de lideratge i sensibilització, mentre que pel públic extern (públic final i professional) es durà a terme una estratègia de captació i fidelització.
Les estratègies s’han traduït en sis línies de treball:
Podeu consultar el Pla de Màrqueting i el document executiu en aquest enllaç.
El Museu de Valls inaugurarà aquest dissabte, dia 21 de juny, a les 12 del migdia, una exposició dedicada a…
El Patronat Municipal de Turisme de Tarragona ha organitzat per aquest estiu un ampli calendari d’activitats divulgatives de la ciutat de…
El grup parlamentari de Concòrdia ha presentat un total d’onze esmenes al Projecte de llei de modificació de la Llei…
Un agent de la Policia Municipal de Madrid ha estat detingut per un presumpte delicte d’homicidi imprudent, després que un…
La zona de pagament de tiquets del pàrquing del Centre de Congressos disposa, des d’aquest dimecres, d’una nova màquina expenedora…
El ple de l'Ajuntament de Tortosa ha aprovat avui, per unanimitat, una modificació pressupostària que permetrà destinar prop de 70.000…
Esta web utiliza cookies.