Lloret Turisme ha llençat aquesta setmana les píndoles promocionals que conformen el projecte “Lloret is a match”, una nova eina de promoció perquè els professionals del sector turístic lloretenc tinguin al seu abast i en idiomes material per mostrar els atractius turístics de la destinació en les diferents accions de comercialització en les que participen al llarg de l’any.
Així doncs, i buscant una manera divertida, fresca i original, de presentar la destinació, “Lloret is a match” s’ha inspirat en la plataforma de cites Tinder, per a traslladar el missatge de que existeix un Lloret ideal per a cada perfil de visitant.
Aquestes peces audiovisuals estan locutades en sis idiomes: català, castellà, anglès, francès, alemany i rus i es divideixen en 8 temàtiques diferents, segons cada tipus de visitor persona:
La Regidoria de Turisme i Patrimoni de l’Ajuntament de Cunit torna a organitzar una de les cites més esperades de…
“Tenim aigua garantida pel que es pot créixer a Ordino”. Així ho ha confirmat el cònsol menor d'Ordino, Eduard Betriu,…
Una botiga que porta diversos anys ocupant espai al número 73 de la Rambla Nova, ha tancat novament les seves…
El proper diumenge 27 d’abril a les 18:30 h, el Casal Cultural la Violeta d'Altafulla acollirà un esdeveniment molt especial: Una estona amb…
El “desconeixement” del patrimoni natural del litoral tarragoní davant el canvi climàtic ha estat una de les preocupacions que s'han…
La Clara, més coneguda a les xarxes socials com a Clers, és la nova sensació del món digital. Nascuda el…
Esta web utiliza cookies.