La Ciutat de Girona

“Lloret is a match”, la nova eina promocional de Lloret Turisme

El projecte està format per diferents peces audiovisuals, en 6 idiomes, i segmentades per a 8 diferents perfils de visitor persona

Lloret Turisme ha llençat aquesta setmana les píndoles promocionals que conformen el projecte “Lloret is a match”, una nova eina de promoció perquè els professionals del sector turístic lloretenc tinguin al seu abast i en idiomes material per mostrar els atractius turístics de la destinació en les diferents accions de comercialització en les que participen al llarg de l’any.

Així doncs, i buscant una manera divertida, fresca i original, de presentar la destinació, “Lloret is a match” s’ha inspirat en la plataforma de cites Tinder, per a traslladar el missatge de que existeix un Lloret ideal per a cada perfil de visitant.

Aquestes peces audiovisuals estan locutades en sis idiomes: català, castellà, anglès, francès, alemany i rus i es divideixen en 8 temàtiques diferents, segons cada tipus de visitor persona:

Adrià Torres Redacció

Missatges recents

Torna Cunit amb D.O: Vins, tapes i música en directe

La Regidoria de Turisme i Patrimoni de l’Ajuntament de Cunit torna a organitzar una de les cites més esperades de…

5 minuts fa

La xarxa d’aigua d’Ordino podrà cobrir i superar tot el POUP

“Tenim aigua garantida pel que es pot créixer a Ordino”. Així ho ha confirmat el cònsol menor d'Ordino, Eduard Betriu,…

7 minuts fa

Tanca una popular botiga de la Rambla Nova de Tarragona

Una botiga que porta diversos anys ocupant espai al número 73 de la Rambla Nova, ha tancat novament les seves…

20 minuts fa

Joan Pera arriba a Altafulla amb el seu espectacle més personal i divertit: Una estona amb Joan Pera

El proper diumenge 27 d’abril a les 18:30 h, el Casal Cultural la Violeta d'Altafulla acollirà un esdeveniment molt especial: Una estona amb…

45 minuts fa

Experts de la URV: Caldrà “assumir la pèrdua” de platges de la Costa Daurada

El “desconeixement” del patrimoni natural del litoral tarragoní davant el canvi climàtic ha estat una de les preocupacions que s'han…

51 minuts fa

Clers, la cambrilenca que arrasa: Més de 2,1 milions de seguidors i un fenomen popular

La Clara, més coneguda a les xarxes socials com a Clers, és la nova sensació del món digital. Nascuda el…

1 hora fa

Esta web utiliza cookies.