La Ciutat de Girona

Lloret de Mar presenta la campanya “Diguin el que diguin, som molt de Lloret”

La campanya busca reivindicar el sentiment de pertinença i hospitalitat dels ciutadans

Lloret Turisme ha llançat la seva nova campanya publicitària, titulada “Diguin el que diguin, som molt de Lloret”, amb l’objectiu de destacar el fort sentiment de pertinença dels seus habitants i la capacitat pionera i oberta de la ciutat, fruit de dècades de turisme. La campanya, que es podrà veure en mitjans digitals, ràdio, televisió i publicitat exterior arreu de Catalunya, posa en relleu el caràcter hospitalari de Lloret, fugint de la turismofòbia que afecta altres destinacions.

El regidor de turisme, Frederic Guich, ha subratllat l’orgull dels ciutadans per la seva ciutat, malgrat els reptes que afronten. “Sens dubte, una de les característiques dels lloretencs i lloretenques és que ens sentim molt orgullosos de la nostra ciutat, malgrat els desafiaments”, ha afirmat Guich.

La campanya està protagonitzada per residents de Lloret de diferents àmbits i ressalta aspectes emblemàtics de la destinació, com la bellesa de Cala Boadella, considerada una de les millors cales d’Europa, el seu paper com a pionera en turisme LGBTI, i la visita de personalitats com Diego Maradona o Julio Iglesias. Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme, ha explicat que “en un moment en què la turismofòbia està en auge, aquesta campanya busca posar en valor, de manera divertida, tot el que el turisme ha aportat a la ciutat i que ens ha convertit en el que som avui”.

Pla Estratègic de Ciutat: mirant cap al futur

A més de la nova campanya, Lloret de Mar ha començat a treballar en el seu Pla Estratègic de Ciutat, que definirà l’horitzó de la destinació fins al 2035. Frederic Guich ha destacat la importància de mantenir un equilibri entre residents i turistes, considerant aquest factor vital per al futur de la ciutat. El pla abordarà reptes com la inclusió social i la mitigació del canvi climàtic, i s’estructura en diverses àrees com urbanisme, medi ambient, economia, cohesió social, seguretat i governança.

Tags: Lloret
Maria Redacció Lorenzo

Missatges recents

La Diputació de Tarragona millora 4 camins que passen a formar part de la xarxa local de carreteres

La Diputació de Tarragona ha iniciat aquesta setmana les obres d'adequació i millora de 4 camins municipals que han passat…

8 hores fa

L’Ajuntament de l’Ampolla, referent en transformació digital i govern obert

L’Ajuntament de l’Ampolla ha estat distingit amb un dels Reconeixements Administració Oberta 2024, atorgats pel Consorci AOC (Administració Oberta de…

8 hores fa

Es tanca la compra de Casa Orsola per 9,2 milions d’euros

L'Ajuntament de Barcelona i la fundació Hàbitat 3 han tancat la compra de l'edifici de l'Eixample conegut com a Casa…

8 hores fa

Mor una dona mentre dinava en un restaurant en un centre comercial

Una dona va morir ennuegada aquest dissabte mentre dinava en un restaurant d'un centre comercial i acompanyada d'un conegut. Els…

8 hores fa

Un poble tarragoní participarà al ‘Grand Prix’ aquest estiu

L’Arboç es convertirà aquest estiu en l’ambaixador tarragoní del bon humor i l’esperit competitiu a la televisió estatal. El municipi…

9 hores fa

Naturland acollirà el Bike Show 2025 amb 600 participants de 25 països

El Bike Show Naturland 2025 ha estat presentat aquest dimarts a la tarda a les instal·lacions de Naturland cota 2000.…

9 hores fa

Esta web utiliza cookies.