La Ciutat de Girona

La imatge de Caldes de Malavella canvia

Aquesta tarda s’ha presentat a la sala de plens de l’Ajuntament de Caldes de Malavella el projecte de la nova marca turística que porta per nom “Surt de dins”. Aquesta tarda ha estat el torn de les entitats i el sector turístic, que han pogut conèixer tota la campanya publicitària i els objectius de la mateixa.

El concepte creatiu de la campanya es basa en la metàfora de les aigües termals i els sentiments, entesos com dos conceptes purs, terapèutics i que surten de dins aportant benestar quan els rebem. Amb només tres paraules s’uneixen el patrimoni, el sentiment de pertinença, tota la història, personalitat i estil de vida que defineixen la vila caldenca.

Aquest clam, però té la voluntat d’anar més enllà d’una marca turística, ja que a banda d’assolir les fites establertes en l’àmbit turístic, aquest espot vol sobrepassar els objectius tot buscant assentar una marca de ciutat completament nova que contingui tot l’esperit de Caldes de Malavella.

És per això que aquesta tarda s’ha presentat el projecte a les entitats del poble, perquè la voluntat és que el concepte esdevingui transversal tot passant per àrees com l’esport, la cultura, el comerç, etc. La nova campanya consisteix en diferents vídeos, amb un espot principal, i una landing page que redirecciona sis segments turístics diferents.

Després d’haver analitzat les afluències i tendències del mercat de proximitat (català i del sud de frança), s’ha arribat a la conclusió que la campanya cal que es dirigeixi a sis targets diferents: família, escoles, sènior (majors de 70 anys), grups de dones majors de 55 anys, parelles joves i grups d’amics.

Actualment hi ha un vídeo principal, seguit d’un per a cada target de 20 segons que mostra la oferta pensada per cada segment, en coordinació amb el sector privat. De fet, el proper pas és una reunió de treball amb el sector turístic privat amb la voluntat de crear una taula de turisme i treballar les diferents propostes que es poden ofertar. Per al regidor de turisme, Sergi Mir: “fa temps que estem treballant en aquesta proposta. Ja teníem identificats els diferents segments de mercat però ens calia acabar de definir una proposta clara.

Creiem que la cooperació, tant amb les entitats del poble com amb el sector privat, són claus per assolir l’objectiu comunicatiu que uneix, no només tota la oferta que tenim a Caldes, també els sentiments i el caràcter autèntic que ens fan diferents com a vila.”

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

600 professionals i 9.000 persones celebren la 20a edició de la FiM Vila-seca

La 20a edició de la FiM, fira de música emergent i familiar de Vila-seca ha…

10 minuts fa

Una fregidora provoca un incendi a la cuina d’un habitatge de Sabadell

Aquest matí, els Bombers de la Generalitat han intervingut en un incendi que ha tingut…

24 minuts fa

Desarticulen un grup criminal que feia desocupacions extrajudicials a tota Catalunya

Els Mossos d'Esquadra han desmantellat una organització criminal que actuava sota l'aparença d'una empresa legal…

39 minuts fa

L’escriptora Marta Soldado Fernández guanya el 34è Premi Ciutat de Tarragona de novel·la Pin i Soler

El Teatre Tarragona acull aquest dissabte a les 19.30 h la gala de lliurament dels…

52 minuts fa

Mor un jove de 21 anys en la piscina d’un apartament

Un jove de 21 anys ha mort a una piscina de la localitat malaguenya de…

1 hora fa

Més de 110.000 persones participen en la Nit dels Museus de Barcelona

Un total de 113.259 persones van visitar els equipaments culturals durant la Nit dels Museus,…

1 hora fa

Esta web utiliza cookies.