Armariets refrigerats
L’Institut Municipal de Mercats de Barcelona (IMMB) té en marxa la prova pilot de ‘Mercats a un clic’, la plataforma de venda en línia dels mercats municipals que permet que la ciutadania pugui fer la compra als mercats des de qualsevol lloc i a qualsevol hora del dia. Amb ‘Mercats a un clic’, els mercats s’adapten a les necessitats i nous hàbits de compra de les persones, i permet que puguin rebre la comanda a casa seva o bé recollir-la al mateix mercat, fins i tot fora de l’horari d’obertura, gràcies al servei d’armariets refrigerats situats als accessos dels mercats.
Des de mitjans d’aquest mes, la prova pilot ha desplegat la seva tercera fase d’implementació i ja està funcionant en 15 mercats municipals, amb un total de 91 comerços adherits. El desplegament de la iniciativa es fa per fases per assegurar-ne un bon funcionament.
“Barcelona és una ciutat de mercats i els mercats necessiten renovar-se contínuament. I en un món digital, també han de poder tenir presència en aquest àmbit. Alguns mercats ja havien posat en marxa projectes de venda en línia i el que impulsem ara des de l’Ajuntament és una eina que pugui servir a tots els mercats per estar en el món digital i que això els pugui ajudar a arribar a nous clients, a un públic amb poc temps i més acostumat a la compra digital”, explica la regidora de Comerç, Restauració i Mercats, Raquel Gil, que afegeix que la prova pilot “busca adaptar-se als hàbits de compra de diferents tipus de clients”.
‘Mercats a un clic’ és una plataforma de venda en línia comuna a tota la xarxa de mercats de la ciutat que ofereix als venedors les eines i serveis per gestionar les comandes en línia, inclosa la logística de lliurament a domicili —amb vehicles elèctrics— i la recollida en punts designats. La plataforma permet a les persones realitzar comandes a través d’una aplicació mòbil o del web.
La prova pilot de ‘Mercats a un clic’ es va iniciar el passat mes de juny als mercats de Sants, La Llibertat, Concepció, Abaceria Central i Provençals. El mes d’octubre, la plataforma es va estendre a cinc nous mercats: Sarrià, Horta, Les Corts, Ninot i Poblenou.
Amb una bona acollida inicial, aquest mes de febrer ha començat el desplegament de la tercera fase del projecte. Aquesta expansió permet que més establiments i clients puguin gaudir dels avantatges de la compra en línia, consolidant ‘Mercats a un clic’ com un canal de compra de referència als mercats de Barcelona. Els cinc nous mercats que s’han incorporat a la prova són Canyelles, Clot, Hostafrancs, La Marina i Sant Andreu, amb un total de 27 comerços adherits. S’arriba, d’aquesta manera, als 15 mercats i 91 comerços actius.
Actualment, la plataforma ofereix una àmplia gamma de productes com fruita, verdura, peix i marisc, aviram i ous, carnisseria, llegums, xarcuteria i formatges i productes dietètics, entre altres categories.
El restaurant Park del Pescador de Cambrils ha estat avui l’escenari de la presentació oficial de la segona edició del…
El català ha fet avui un pas decisiu cap a la seva consolidació com a llengua de cohesió social, educativa…
L’Ajuntament de Reus presenta la programació d’activitats de les Persones Grans de Reus, que se celebrarà del 19 de maig…
Protecció Civil ha activat el Pla especial d'emergències per inundacions de Catalunya (INUNCAT) en fase d'alerta davant les previsions de…
Sant Joan Despí s'adhereix a la celebració de la Nit dels Museus i del Dia Internacional dels Museus durant el…
Els resultats preliminars d'un assaig clínic mostren el potencial d'un fàrmac contra l'osteoporosi per a la seva possible aplicació en…
Esta web utiliza cookies.