D’aquesta manera, els trens en direcció a l’Hospitalet de Llobregat (línies R4 sud i R1, R3 i R12 amb final a Sants) estacionen a les vies 7 i 8 i els combois que circulen en sentit nord de les mateixes línies s’aturen a les vies 9 i 10. Pel gestor d’infraestructures ferroviàries, es dona un “pas significatiu” per a l’execució del projecte i suposa una “fita de rellevància” per a la millora de l’explotació del servei.
El projecte 4+4 consta d’una inversió superior als 8,9 milions d’euros (IVA inclòs) i permetrà la implantació d’un nou esquema de vies a l’estació de Sants per millorar la capacitat de la infraestructura i alleugerir el flux de trens. La posada en servei de la primera fase del 4+4 s’ha produït després dels treballs entre el 19 de desembre i aquesta matinada de la fase 8 de les 11 amb les què compta el projecte.
Per completar la nova configuració, durant el mes de gener es duran a terme les operacions necessàries a les vies 12, 13 i 14 que donen servei al túnel de Passeig de Gràcia.
Un cop finalitzats els treballs, les vies 7, 8, 9 i 10 de Barcelona Sants serviran per a l’estacionament de trens que circulen pel túnel de Plaça Catalunya, mentre que les vies 11, 12, 13 i 14 s’utilitzaran per a les circulacions del túnel de Passeig de Gràcia. Així cada túnel disposarà de dues vies per sentit utilitzant la mateixa andana.
Un noi de 16 anys ha mort aquest divendres en un hotel on estava concentrat…
Després d'entrevistar el candidat del PP per la província de Tarragona, Pere Lluís Huguet, ens…
El fenomen Liquid housing es caracteritza per la idea que gairebé qualsevol cosa es pot…
L’Ajuntament de Badalona incrementa en un 70%, respecte a l’any 2023, els dispositius de seguretat…
Gavà desplega una nova fase del programa de caràcter social “A-porta”, impulsat per la Confederació…
L'incendi d'un camió que transportava vehicles ha obligat a tallar la sortida 39A de l'autopista…
Esta web utiliza cookies.