Badalona posa en marxa un nou sistema per demanar cita prèvia que permet a la ciutadania accedir a noves utilitats

L’Ajuntament de Badalona ha posat en marxa un nou sistema per demanar cita prèvia als serveis i tràmits municipals. S’hi accedeix a través de la pàgina web citaprevia.badalona.cat que ha estat redissenyada per obtenir un aspecte més clar i simplificat. El nou sistema té un únic accés per a totes les cites que et permet triar l’oficina i servei que es necessita i després seleccionar el dia per fer la gestió. D’aquesta manera els ciutadans poden obtenir una cita prèvia per ser atesos en només quatre passos.   

La implantació d’aquest nou sistema millora la prestació del Servei d’Atenció Ciutadana i facilita l’accessibilitat de les persones a l’hora de fe fer gestions amb l’Ajuntament. Entre els avantatges que ofereix el nou programa de gestió destaquen que el procés per demanar o anul·lar una cita és molt més ràpid, senzill i intuïtiu i que està adaptat als dispositius mòbils. A més, el sistema disposa d’un servei recordatori de les cites programades mitjançant un correu electrònic a l’interessat. 

El canvi de sistema inclou també la instal·lació a l’entrada de l’edifici El Viver de dos quioscos d’autoservei per tal que els ciutadans s’identifiquin i treguin el número sense haver de passar per recepció, fet que permet reduir el temps d’espera a les instal·lacions municipals un cop s’ha reservat cita prèvia. No obstant això, el personal de recepció segueix donant números si els ciutadans prefereixen identificar-se de manera personal. A més, la zona d’atenció al ciutadà disposa ara de diverses pantalles informatives en les quals es pot veure el número de torn i es reprodueixen vídeos i imatges de campanyes informatives municipals. L’objectiu d’aquestes pantalles és millorar la informació de l’Ajuntament i agilitzar el temps d’espera. 

La segona tinent d’alcalde i regidora de l’Àmbit de Govern, Promoció Econòmica, Ciutadania i Igualtat, Cristina Agüera, ha destacat la importància de l’actualització del sistema per millorar l’atenció als veïns i ha explicat que “el Govern municipal té l’objectiu de continuar actualitzant les eines tecnològiques de l’Ajuntament per a donar un millor servei a la ciutadania”.

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

Enxampen tres joves del Baix Camp amb 25 quilos de cabdells de cànnabis

Els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Reus, juntament amb el Grup de Delinqüència Urbana de Cambrils, han localitzat i…

2 hores fa

Molins de Rei celebra el Dia Internacional dels Museus

L’Ajuntament de Molins de Rei ha preparat un seguit d’activitats i portes obertes amb motiu del Dia Internacional dels Museus…

2 hores fa

Sant Pere de Ribes acull l’inici de la segona edició de “Fem una Bio-Garraf?”

L’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, a través del Servei de Medi Natural i Litoral del Consell Comarcal del Garraf,…

2 hores fa

Mor en caure pel balcó quan intentava recuperar el mòbil

Un home de 55 anys va morir ahir a l'Hospital de Son Espases després de patir lesions molt greus en…

2 hores fa

El Museu del Port de Tarragona celebra el 25è aniversari amb un centenar d’alumnes

El Museu del Port de Tarragona ha celebrat aquest dimarts, 13 de maig, els actes institucionals de commemoració del seu…

2 hores fa

Igualada es prepara per viure un cap de setmana d’esport urbà

Igualada viurà aquest cap de setmana del 17 i 18 de maig unes jornades plenes d’adrenalina, esport i espectacle amb…

3 hores fa

Esta web utiliza cookies.