La Ciutat d'Andorra

Els tècnics de Creand Fundació realitzen un taller pràctic per ensenyar a utilitzar la banca online

“Volem que puguin fer qualsevol tràmit des de casa, en el moment que ho necessitin”, va declarar Marc Comas

Una vintena d’usuaris del centre de formació de Creand Fundació a Escaldes-Engordany, L’espai, van participar aquest dilluns en un taller per aprendre a utilitzar la banca online de Creand de manera més autònoma i senzilla des del mòbil. Una activitat que va ser conduïda pels tècnics de banca online i nous canals de Creand, Judit López i Marc Comas. “L’objectiu, com hem fet en els últims tallers, és ajudar la gent gran en el procés de digitalització perquè puguin gestionar les seves operacions del dia a dia amb més facilitat. Volem que puguin fer qualsevol tràmit des de casa, en el moment que ho necessitin, sense haver de desplaçar-se a l’oficina, trucar o recórrer a altres canals” va explicar, Comas.

L’aplicació, que es va llançar des de l’entitat bancària fa aproximadament un any, ha estat dissenyada per ser més intuïtiva i personalitzable. Entre les millores destacades, segons va explicar Comas, permet als usuaris fixar a la pantalla principal les operacions que utilitzen amb més freqüència per agilitzar-ne l’accés i simplificar-ne l’ús. “D’aquesta manera, és molt més fàcil i ràpid trobar sempre les opcions que necessiten” va assegurar, el tècnic de Creand, tot afegint que aquesta iniciativa s’emmarca en un procés més ampli de renovació de marca i modernització. “Amb el canvi d’aplicació, també hem aprofitat per millorar aspectes que abans es podien optimitzar, fent que sigui més accessible per a tothom” va detallar.

Tot i que al principi alguns usuaris mostraven certa resistència, Comas ha destacat que els tallers estan sent clau per resoldre dubtes i generar més confiança en la nova eina. “Com passa amb qualsevol canvi, al començament pot costar adaptar-se, però la majoria de persones que ja l’han provada estan satisfetes. A més, aquests tallers han ajudat que aquells amb més dificultats puguin venir, preguntar-nos directament i veure el funcionament de manera presencial” va assenyalar mentre destacava que, un cop feta la transició, l’experiència d’ús acostuma a ser positiva.

Ismael Redacció Lobo

Missatges recents

Reus incorpora l’avinguda de Salou al Pla d’Asfaltat

L’Ajuntament de Reus, a través de la regidoria de Via Pública, inicia aquesta setmana el segon paquet d’actuacions de millora…

28 segons fa

Busquen l’Izan, el menor desaparegut a Barcelona i que podria estar a França

Els Mossos d’Esquadra han fet una crida a la ciutadania per ajudar a localitzar l’Izan, un jove de 15 anys…

10 minuts fa

Molins de Rei incorpora cinc persones a l’equip de neteja municipal

L’Ajuntament de Molins de Rei ha incorporat cinc noves persones a l’equip de neteja municipal gràcies a un pla d’ocupació…

29 minuts fa

Bandera vermella a 18 platges de la Costa Daurada

Les condicions del mar a la Costa Daurada han obligat Protecció Civil a activar la bandera vermella a 18 platges…

39 minuts fa

El govern defensa la qualitat del servei de socorrisme de les platges de VNG

L'endemà del Ple ordinari del mes de juliol, l'equip de govern ha fet una valoració de la sessió en la…

54 minuts fa

19 dotacions terrestres i 6 aèries treballen en un incendi a l’Anoia

Els Bombers han desplegat 6 dotacions aèries i 19 terrestres amb un total de 74 efectius en un incendi de…

1 hora fa

Esta web utiliza cookies.