L’Ajuntament del Perelló (Baix Ebre) ha creat la marca ‘Turisme Perelló, capital de la mel’ amb l’objectiu de posicionar el municipi com a referent en el món apícola i per tal de donar a conèixer la seva oferta turística.
Al Perelló s’hi produeix el 40% de la mel del país i s’hi concentren prop de 40 explotacions apícoles.
Amb la marca, el consistori pretén consolidar aquesta capitalitat i contribuir al desenvolupament de l’economia local des del respecte per l’entorn natural, ha apuntat l’ajuntament.
En aquest sentit, el Perelló conscienciarà els visitants de la importància de les abelles en la sostenibilitat del territori, ja que juguen un rol clau en temes de seguretat alimentària, agricultura sostenible, biodiversitat i canvi climàtic.
Sant Julià de Lòria ha donat la benvinguda aquest dimecres a la 16a edició de la Ruta de la tapa,…
Aquest divendres 9 de maig Tarragona serà la seu del VIII Fòrum de Viles Florides, una trobada de referència per…
L’Ajuntament de Calafell organitza la segona edició de la Festa dels Contes, que, sota el nom “Vet aquí un gat”,…
El passat 5 de maig al vespre, es va celebrar la reunió constitutiva de la Comissió Municipal de Festes de…
El programa L’Estenedor del Departament de Joventut de l’Ajuntament de Cambrils per la temporada d’estiu ofereix 29 activitats per a…
La carretera C-55, coneguda també com a Eix del Cardener, canviarà per sempre en els pròxims anys després d'una inversió…
Esta web utiliza cookies.