L’Ajuntament del Perelló (Baix Ebre) ha creat la marca ‘Turisme Perelló, capital de la mel’ amb l’objectiu de posicionar el municipi com a referent en el món apícola i per tal de donar a conèixer la seva oferta turística.
Al Perelló s’hi produeix el 40% de la mel del país i s’hi concentren prop de 40 explotacions apícoles.
Amb la marca, el consistori pretén consolidar aquesta capitalitat i contribuir al desenvolupament de l’economia local des del respecte per l’entorn natural, ha apuntat l’ajuntament.
En aquest sentit, el Perelló conscienciarà els visitants de la importància de les abelles en la sostenibilitat del territori, ja que juguen un rol clau en temes de seguretat alimentària, agricultura sostenible, biodiversitat i canvi climàtic.
L'Ajuntament de Tarragona ha organitzat una trentena d'activitats educatives i culturals amb l'objectiu de conscienciar…
Aquest divendres, 3 de maig, finalitza el cicle de quatre debats dedicats als rius del…
L’Ajuntament va obrir ahir, 1 de maig, el termini perquè la ciutadania de la vila,…
Calafell acollirà una sessió de cinema del Sex Education Film Festival. Serà divendres vinent, 3…
El Comú d'Andorra la Vella incorpora Jennifer Dobarro i Susagna Venable als departaments de Gestió…
Durant tot aquest cap de setmana, la Fira Pallars Terra de Corder de Tremp omplirà…
Esta web utiliza cookies.