Amb la voluntat de continuar alleugerint la situació de desocupació que pateix una part de la població del municipi, l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant ha obert el pla d’ocupació municipal de 2023, al qual destinarà gairebé 387.000 euros.
Aquest pla s’anomena des de fa dos anys «Acció d’Ocupació i Professionalitat» perquè els contractes laborals estan vinculats a accions formatives que es duen a terme en paral·lel a l’activitat laboral. D’aquesta manera, el consistori vol millorar la capacitació i preparació per al mercat de treball dels veïns i veïnes en situació d’atur contractats a través d’aquest pla.
Qui vulgui participar en la primera convocatòria d’Acció d’Ocupació i Professionalitat 2023, amb què l’Ajuntament preveu contractar una quarantena de persones, pot presentar la sol·licitud des d’avui 23 de febrer fins al 12 de març (inclòs), per Internet, a través de la Seu electrònica o de manera assistida a les oficines municipals d’atenció ciutadana (OMAC).
Cal tenir present que les sol·licituds presentades per a edicions anteriors ja no es consideren demandes actives, per tant, és necessari presentar una nova instància de participació per a constar com a persona demandant d’ocupació.
Les persones aspirants, per poder ser admeses, hauran de reunir uns requisits: estar en situació legal d’atur, estar inscrites al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), conèixer les dues llengües oficials (català i castellà), tenir 18 anys com a mínim i ser residents al municipi de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant (cal una data d’empadronament prèvia a l’1 de gener de 2020). També hauran d’estar inscrites a la Borsa de Treball d’IDETSA, l’empresa municipal de Promoció Econòmica.
Tal com consta en les bases de la convocatòria, que es poden consultar a la pàgina web municipal, en el procés selectiu, es valoraran diverses variables socioeconòmiques de cada aspirant, com per exemple, la situació d’atur (durada i prestacions), les càrregues familiars, si formen part d’un col·lectiu amb dificultats per a la inserció laboral, etc.
Les persones admeses treballaran a jornada completa, per períodes de tres a sis mesos, en funció dels tipus de serveis que prestaran, per reforçar actuacions a zones públiques, manteniment de mobiliari urbà, neteja d’espais públics i naturals i suport administratiu.
Un dels problemes habituals que es troba l’administració en la gestió de l’espai públic és l’aparició de vegetació adventícia, és…
La Colla Castellera Nois de la Torre celebrarà aquest 2025 el seu 50è aniversari amb un ampli programa d'activitats que vol commemorar la seva trajectòria i…
Un camioner ha resultat mort a conseqüència d'un accident de trànsit avui divendres quan passava mitja hora de la mitjanit,…
De la mateixa manera com les actuacions per prevenir incendis forestals es fan a l'hivern, les millors per no malbaratar…
El Ple del mes d’abril de la Paeria de Balaguer ha començat amb l’aprovació d’un expedient sancionador, amb motiu de…
Tres funcionaris de presons van resultar ferits ahir dijous per l'agressió d'un intern al centre penitenciari de Brians 1, a…
Esta web utiliza cookies.