L’Ajuntament de Cambrils, juntament amb les tres entitats de comerciants del municipi (Unió de Botiguers de Cambrils, La Vila Comerç i Xarxa del Port), presenten la tercera edició de la campanya Estimo Cambrils, compro a Cambrils per fomentar un consum conscient i de proximitat.
La campanya posa de manifest els beneficis que suposa consumir de forma local, que és una manera d’adquirir productes de forma senzilla i ràpida, de màxima qualitat i amb un servei molt personalitzat. Consumir localment, també, ajuda a la construcció de municipis menys contaminants perquè permet el desplaçament a peu. Tot plegat, alhora, té un impacte directe en la salut de les persones.
Estimo Cambrils, compro a Cambrils posa en evidència aquest tipus de model de consum responsable i sostenible i en fa sentir co-responsable a la ciutadania.
El regidor de Promoció Econòmica, Juan Carlos Romera, ha destacat la importància del comerç local en l’àmbit de l’economia, la salut o el medi ambient i ha explicat que la campanya vol donar a conèixer l’impacte de les nostres decisions de consum. En aquest sentit, el regidor ha assegurat que el Departament de Promoció Econòmica aposta fermament per convertir Cambrils en una marca de shopping durant tot l’any i desestacionalitzar l’economia.
Una campanya d’èxit que ja compta amb tres edicions
Aquesta acció sorgeix de la campanya que es va crear la tardor de 2020 i que tenia per objectiu reactivar el comerç, després dels mesos més durs de pandèmia. L’èxit de la campanya va propiciar crear una segona edició, el passat Nadal, amb el llançament de Per Nadal, estimo Cambrils, compro a Cambrils. Aquesta primavera, la campanya continua per seguir generant vincle entre el comerç, la ciutadania i el municipi.
La proposta gràfica de la campanya
La proposta gràfica de la campanya està formada per cinc missatges referenciats en primera persona, que busquen apel·lar, directament, la ciutadania posant en valor els beneficis de consumir als comerços de Cambrils.
La imatge fa servir una gama de colors molt viva i primaveral que ajuda a transmetre el missatge des de la diversió i l’alegria.
L’eslògan manté el grafisme original de la campanya per tal de donar-li una continuïtat visual i amb una tipografia manuscrita que la dota de personalitat. Els missatges estan escrits en una font sense serif per fer-la més llegible i de fàcil adaptació a tots els formats.
Un disseny amb valor afegit
Com tota la campanya Estimo Cambrils, compro a Cambrils, aquesta edició també té impacte social, ja que els elements gràfics que acompanyen els missatges estan creats per les persones amb diversitat funcional que participen a l’Estudi Creatiu i de Disseny que impulsa la Fundació Topromi (Fundació Catalunya La Pedrera).
Lleida ha reviscut una part de la seva història durant tot el cap de setmana amb la celebració de la…
Les brigades municipals de Girona han començat a recollir les mostres florals de la 70a edició de Temps de Flors,…
Salou acollirà pròximament un nou establiment especialitzat en llaminadures, fruits secs, snacks i brioixeria, vinculat a una reconeguda cadena originària…
El nou pont de la via verda de la Val de Zafan a Amposta, ha estat instal·lat amb èxit després…
Un tràgic accident de trànsit ha colpejat aquest dissabte el món del futbol asturià. Joel Giraldo González, un jove de…
La Fira del Circ de Catalunya, el Trapezi de Reus, ha posat punt final a la 29a edició després d'atreure…
Esta web utiliza cookies.