El Juego del Calamar ja és la sèrie més exitosa de la història de Netflix en la seva estrena. Transcorreguts els primers 17 dies des del debut d’aquesta producció sud-coreana, l’obra ha calat a escala mundial i acumula més de 111 milions d’espectadors en quatre setmanes. El que suposa un rècord total per a la plataforma perquè és la primera sèrie de Netflix a superar els 100 milions de reproduccions durant el seu primer mes en la plataforma.
La sèrie és un fenomen de masses que no deixa de tenir nous adaptes dia rere dia. Segons dades de Netflix, més d’un 50% dels seus usuaris globals ha començat Squid Game, com és coneguda mundialment. La plataforma compta amb 209 milions de clients i la sèrie ha estat vista per 111 milions, per tant, concretament un 53% d’usuaris l’han començat.
Un dels factors que més sorprèn en l’àmbit mundial és el fet que El Juego del Calamar és una sèrie rodada a Corea del Sud i el seu llenguatge, per tant, és el coreà. Aquesta dada demostra de la gran internacionalització de Netflix amb els seus continguts.
El Govern ha aprovat aquest dimecres l'establiment d'un període d'esdeveniments extraordinaris per al servei de Taxi Ordinari Interurbà (TOI) per…
L'Hospitalet suma un any més a la campanya “Let's Clean Up Europe!” (‘netegem Europa’) amb l'acció de neteja popular de…
Fins al 26 de maig restarà oberta la convocatòria de 36 places d’auxiliar de jardineria per poder incorporar el personal…
El català ha brillat com mai en aquest Sant Jordi 2025. Segons el balanç definitiu del Gremi de Llibreters de…
Després d'un dimecres més tranquil, tot i que amb alguns ruixats més dispersos especialment a la zona del Pirineu, Prepirineu…
La parella de falcons pelegrins que viu a Port Tarragona ha nidificat per tercer any consecutiu. En total, han nascut…
Esta web utiliza cookies.