Categories: Uncategorized @ca

Tarragona llança la primera campanya televisiva per promocionar la ciutat

El Patronat de Turisme ha impulsat la primera campanya de promoció de Tarragona per a televisió que es llançarà el 2 de maig. Es tracta d’un audiovisual que destaca el potencial turístic de la ciutat, i alhora, mostra els valors patrimonials, culturals, gastronòmics i mediterranis de la capital. D’aquesta manera, el fil argumental de l’espot col·loca la ciutat al costat d’icones turístiques de primer nivell com París, Roma, Londres i Barcelona. (El podeu veure aquí)

El principal motiu de la creació és perquè “encara no hem donat la visibilitat que Tarragona es mereix”, segons la consellera de Turisme, Inma Rodríguez. Les dades proporcionades pels estudis de Marca de Ciutat, “demostren que Tarragona encara és per a molts una joia desconegudaha explicat la consellera de Turisme. Amb això, Rodríguez ha destacat la importància de créixer en visibilitat i notorietat, sent precisament aquests els objectius de l’espot.

Instant de la roda de premsa. Foto: Marina Villegas Milà

Rodríguez ha explicat que Tarragona Turisme aposta per primera vegada per un espot com a eina promocional perquè “estem en un moment en què els mitjans audiovisuals i digitals són els més consumits i els que arriben a un públic més ampli”.

 “Tarragona, un secret al Mediterrani”
El producte audiovisual s’ha creat en quatre idiomes: català, castellà, anglès i francès. Aquest fet és perquè “potser en un futur ho fem arribar a altres països”, segons ha comentat el gerent del Patronat Municipal de Turisme, Angel Arenas.

Amb tot, l’espot compta amb tres formats diferents adaptats a la televisió –sent de vint segons i visible durant quinze dies a TV3-; a les xarxes socials –en càpsules de cinquanta segons de quatre versions i temàtiques diferents: patrimoni, gastronomia, tradicions i platges-; i en diverses plataformes de vídeos com Youtube i Vimeo.

MARINA VILLEGAS MILÀ

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

TMB desfilarà al Pride Barcelona amb un autobús propi per primera vegada

Avui el col·loqui, ‘TMB orgull per la diversitat’, format per treballadors i treballadores del col·lectiu LGBTI de l’organització ha donat…

2 hores fa

La família Ortega-Monasterio creu que Calella “censura” amb la retirada d”El meu avi’ de la cantada

La família de Josep Lluís Ortega Monasterio, el compositor de l'havanera 'El meu avi', creu que l'Ajuntament de Palafrugell "censura"…

2 hores fa

Mor un home de 34 anys per un cop de calor en un camí rural

Un home de 34 anys ha mort aquest dijous després de patir un cop de calor mentre feia una ruta…

2 hores fa

El CZFB i la Fundació Pimec s’uneixen per impulsar el programa Emppersona-Segona Oportunitat

El Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB) i la Fundació Pimec han signat un acord de col·laboració estratègic…

2 hores fa

Neix oficialment la Taula del Foment de l’Ús Social del Català a Manresa

El Saló de Sessions ha acollit aquesta tarda la constitució formal de la Taula del Foment de l’Ús Social del…

3 hores fa

60 cases escaldenques comencen a tenir nom propi

Tot i ser la darrera parròquia en formar-se, centenes de persones formen part de la història d'Escaldes-Engordany, una història que…

3 hores fa

Esta web utiliza cookies.