Entre setembre i octubre, 315.000 clients més s’han vist afectats per les cancel·lacions durant aquest setembre i octubre i també se’ls ha compensat amb un val de 40 euros per trajecte. En total, Ryanair calcula que les indemnitzacions per a totes les cancel·lacions tindran un impacte inferior als 25 milions d’euros.
Així mateix, la companyia aclareix que per als passatgers que no hagin rebut cap avís de cancel·lació i que no estiguin afectats per les cancel·lacions o canvis d’horaris no tenen “cap risc” de quedar-se a terra.
Amb tot, Ryanair ha negat que tingui un problema de manca de pilots i que estiguin deixant massivament la companyia i garanteix que disposa d’una ràtio de deu per aparell, tot i que només se’n necessiten quatre per avió. A més, afirma, hi ha 2.500 pilots en llista d’espera i que s’han ofert 650 noves places que s’ocuparan fins al maig del 2018.
Les autoritats continuen buscant un jove de 15 anys que va desaparèixer fa un mes després de travessar la frontera…
Un noi de 25 anys va ser atropellat mortalment diumenge passat a l'autovia A-7 al seu pas per la localitat…
Parets del Vallès celebrarà ben aviat la Setmana de la Família, que enguany arriba a la seva 17a edició. La…
Amb motiu del Dia Mundial del Comerç Just, que se celebra el 10 de maig, l’Ajuntament de Manresa ha programat…
L'atur ha baixat de nou al Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre on durant aquest mes d'abril s'han…
El president de la Generalitat, Salvador Illa, garantirà que tots els serveis essencials tinguin una autonomia de 48 hores sense…
Esta web utiliza cookies.