Un centenar d’agents de viatge de tot Espanya han gaudit durant tot aquest cap de setmana passat del Costa Daurada Life; un famtrip amb diverses experiències d’oci, cultura, gastronomia i paisatge. Aquest programa ha estat organitzat per la FEHT i els Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada, Salou, Cambrils i Vila-seca, dins el pla de promoció turística de la Costa Daurada.
El principal objectiu del programa era que “els agents de viatges coneguessin la Costa Daurada, però sobretot, que visquessin la destinació per després poder-la prescriure als seus clients”, assegura Eduard Farriol, president de la FEHT.
El Costa Daurada Life va començar divendres dia 18 de maig amb una recepció i benvinguda als participants a La Pineda. A la nit, el Club Nàutic de Salou va ser l’escenari que va acollir el sopar de benvinguda, presidit per l’Alcalde de Salou, Pere Granados i la vicepresidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Imma Costa.
Durant el sopar l’alcalde va remarcar que Salou “com capital turística de la Costa Daurada es posiciona como una destinació preferencial en el mercat español pel seu gran potencial i perquè les instal·lacions d’oci, els serveis i l’experiència vacacional que oferim conjuntament amb la Costa Daurada, és una de les que millor responen a les motivacions, demandes i expectatives dels clients del país”.
Afegia l’alcalde que “Salou i la Costa Daurada tenen una ampla i diversificada oferta, com les extenses platges i petites cales; però també el parc temàtic d’atraccions PortAventura; tres camps de golf; un complex esportiu per a la pràctica del futbol; i estem a les portes de construir un complex turístic integrat de la ma de Hard Rock”.
Afegia també que “Salou genera gran dinamisme i té gran capacitat de regenerar, consolidar i modernitzar la seva destinació; i per això s’està treballant en nous reptes i projectes incorporant noves especialitzacions relacionades amb l’esport, l’exercici físic i la salut, que ens ajudaran a convertir Salou en un destinació de tot l’any, trencant així l’estacionalitat”.
La vetllada va estar amenitzada per la música en directe d’Urban Deep Sound. Després de sopar, els agents de viatges van poder viure algunes de les primeres experiències, com va ser l’espectacle de llum, aigua, so i color de les fonts cibernètiques del Passeig Jaume I de Salou i un correfoc, a càrrec dels Diables Maleïts de Salou.
El diumenge, els agents de viatge van fer una passejada per Salou, i en acabar van poder pujar en un vaixell que els portà fins al Cap Salou. Durant la resta del cap de setmana en van dur a terme altres activitats i visites.
La diada de Sant Jordi ha estat la data escollida enguany novament per posar a la venda el mocador de…
Un total de 646.580 visitants han entrat al país durant el mes de març. D'aquests, tal com publica aquest dijous…
Els veïns i veïnes de Tarragona, així com els seus visitants, s'han trobat aquests dies amb uns cartells publicitaris que…
La 16a Ruta de la Tapa tornarà aquest mes de maig a Sant Julià de Lòria amb una edició que…
A partir del pròxim 5 de maig, diversos models antics d’iPhone deixaran de tenir accés a WhatsApp. Aquesta mesura es…
Sabadell s’omplirà aquest cap de setmana, del 25 al 27 d’abril, de moviment i creativitat per celebrar el Dia Mundial…
Esta web utiliza cookies.