El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Cambrils, Salou i Vila-seca, i la Federació Empresarial d’Hosteleria i Turisme (FEHT) han projectat un pla de promoció per al 2019 que se centra en la consolidació del turisme familiar nacional. Concretament, un 30% del pressupost del pla – de 900.000 euros- va dirigit a la fidelització del mercat espanyol. França s’endú un 20% del pressupost. També es faran accions per a seguir atraient els turistes irlandesos, alemanys, holandesos, belgues i russos. Pel que fa als nous mercats, la Costa Daurada vol seduir Polònia, país des d’on ja hi ha 11.000 places d’arribada contractades a l’Aeroport de Reus, un 250% més que el 2018. A més, també volen captar visitants dels mercats nòrdics, països de l’Europa de l’Est o nòrdics.
L’Ajuntament de Calafell ha activat de manera preventiva la Policia Local i el cos de Protecció Civil per respondre a…
El confinament decretat aquesta matinada a Vilanova i la Geltrú per un greu incident químic continua en vigor. Protecció Civil…
Passades les vuit del matí, els Bombers de la Generalitat han confirmat que l'incendi químic en una nau de productes…
L'incendi químic d'una nau amb 70 tones de clor a Vilanova i la Geltrú ha paralitzat gran part de la…
Un incendi químic declarat la matinada d’aquest dissabte ha obligat a confinar diversos municipis del Garraf i el Baix Penedès…
El sindicat UGT ha anunciat que els treballadors i treballadors de FCC aniran a una vaga indefinida de recollida de…
Esta web utiliza cookies.