El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Cambrils, Salou i Vila-seca, i la Federació Empresarial d’Hosteleria i Turisme (FEHT) han projectat un pla de promoció per al 2019 que se centra en la consolidació del turisme familiar nacional. Concretament, un 30% del pressupost del pla – de 900.000 euros- va dirigit a la fidelització del mercat espanyol. França s’endú un 20% del pressupost. També es faran accions per a seguir atraient els turistes irlandesos, alemanys, holandesos, belgues i russos. Pel que fa als nous mercats, la Costa Daurada vol seduir Polònia, país des d’on ja hi ha 11.000 places d’arribada contractades a l’Aeroport de Reus, un 250% més que el 2018. A més, també volen captar visitants dels mercats nòrdics, països de l’Europa de l’Est o nòrdics.
La regidoria de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Cambrils ha engegat un procés de diagnosi per…
El primer balanç de la Fira de l’Ocupació de Tarragona, organitzada per la Cambra, posa…
Manresa acollirà el divendres 17 de maig a les 6 de la tarda l’acte institucional…
L’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, i el president de la Federació de Comerç d’Amposta (Fecoam), Joan…
Els Mossos d'Esquadra van detenir l'1 i el 3 de maig un home de 21…
Una vintena de tractors provinents del Baix Llobregat han tallat la Gran Via de Barcelona…
Esta web utiliza cookies.