La Biblioteca Pública Municipal de Salou estarà tancada al públic del 10 al 15 de setembre durant tot el dia i els matins del 17 al 21 de setembre. Des del centre, i durant aquests dies, es durà a terme l’inventari del fons documental, en constant ampliació i renovació des de la darrera actualització, un cop finalitzada la temporada d’estiu, amb l’increment d’usuaris i de préstecs que aquesta comporta. La interrupció del servei ens ha de permetre realitzar tasques internes de col·locació, revisió, reparació i retirada del fons obsolet i/o perdut, tant el d’ús regular com sobretot el de magatzem, per tal de mantenir el fons accessible i a disposició dels usuaris.
Així mateix, el tancament permetrà realitzar les millores del servei informàtic, interromput aquest agost, amb la substitució del maquinari i programari existents per ordinadors nous i actualitzats, així com altres millores que l’edifici i les instal·lacions requereixen.
La regidora de Cultura, Maria José Rodríguez, ha demanat “disculpes per les molèsties que els puguem ocasionar i ha afegit que treballem per oferir un servei bibliotecari públic de qualitat que, amb aquesta aturada, veurà com es milloren alguns aspectes”, assegurava.
A partir del 24 de setembre, si no hi ha contratemps, es preveu que el centre cultural funcioni ja amb normalitat.
El Centre Comercial Nou Port de Vila-seca inicia una nova etapa amb l’obertura d’OS Família, un restaurant especialitzat en cuina…
El Primavera Sound ha tancat l'edició de 2025 amb 293.000 assistents, 25.000 més que l'any anterior. El codirector del festival…
Salou continua transformant-se per esdevenir una ciutat més amable, sostenible i pensada per a les persones. Un bon exemple d’aquest…
Més d'un centenar de veïns han tallat la Meridiana de Barcelona per reclamar de nou la unió del metro entre…
El Govern espanyol donarà llum verda dimarts vinent a una nova edició del programa Verano Joven, una iniciativa que ofereix…
El conjunt romà de Centcelles va acollir aquest dijous, 5 de juny, la jornada: “Com la IA influirà als RRHH.…
Esta web utiliza cookies.