El secretari d’Estat d’Infaerstructures, d’altra banda, s’ha referit també al retard en l’execució del túnel del coll de Lilla, que ha de permetre enfilar el tram final de l’autovia A-27. En aquesta ocasió, ha deixat la porta oberta a l’establiment de rutes alternatives per evitar que el trànsit de mercaderies perilloses circuli per l’esmentat túnel. “Els estudis diuen que el trànsit de mercaderies perilloses és d’una enorme dificultat, que hi ha altres rutes. Estem amb els estudis del tema”, ha assegurat. “Tenir un recorregut més llarg per a mercaderies no és el mateix que per al trànsit de passatgers. En les mercaderies es tracta de tenir certesa sobre les dates de sortida i arribada per a les operacions logístiques. No és tan rellevant que s’hagi de recórrer una mica més o menys i, en canvi, la perillositat de la circulació ens l’hem de prendre molt seriosament”, ha tancat.
La renovada Jugateca Ambiental ha obert aquest diumenge amb una jornada de tallers de plantes, una cuina solar per desfer…
La Grossa de Sant Jordi 2025 ha repartit sort un any més i el número guanyador dels 2 milions d'euros…
Els Bombers de la Generalitat estan treballant per extingir un incendi a un pis a la cantonada entre el carrer…
El Mercat de la Vall torna el proper dissabte, 3 de maig entre les 11 i les 20 hores, al…
El Cirque du Soleil, una de les companyies de circ més reconegudes a tot el món pels seus espectacles innovadors…
L'empresa pública d'energia de Catalunya, l'Energètica, i la xarxa d'electromobilitat de Barcelona de Serveis Municipals (BSM), Endolla Barcelona, han signat…
Esta web utiliza cookies.