Per a la DO, els vins penedesencs estan consolidats i compten amb prestigi nacional i internacional. Amb tot, l’objectiu és reforçar la imatge per guanyar popularitat i “transcendir a nivell emocional”, segons ha afirmat el responsable de la nova imatge de la DO Penedès, Ivo Gasulla, de l’estudi Make it Gas. Gasulla ha afegit que s’ha apostat per la Deesa Démeter “perquè exemplifica en una imatge l’autenticitat i l’elegància que es troba en els vins del Penedès”.
Com cada any, la Biblioteca Carles Morató de Solsona materialitzarà la commemoració del seu aniversari…
La cinquena prova puntuable de la Copa Catalunya Juvenil de Tennis ha finalitzat amb un…
L’Ajuntament de Mollerussa, a través del Servei de Suport al Dol de Ponent, ha organitzat…
Arribem a l'equador de la campanya electoral i els partits polítics tenen clar que ara…
El Port de Tarragona estreny la col·laboració amb la Generalitat de Catalunya per millorar la…
Bona afluència de públic durant la primera jornada d’aquesta nova edició del Vide Dressing, el…
Esta web utiliza cookies.