Creen una campanya per estimular la venda de productes del Pallars

Aquesta setmana arrenca la campanya Cadena de Valors al Pallars Jussà. La proposta, que neix de la cooperació entre els sector públic i el sector privat, vol reivindicar el consum de proximitat com una eina per garantir la supervivència de moltes petites empreses i el manteniment dels valors que hi estan enllaçats.

Cadena de Valors s’ha programat com a continuïtat de les accions iniciades durant el confinament #emquedoacasaimenjolocal // #emquedoacasaicomprolocal  i que van facilitar la posada en marxa de la plataforma de venda online a la web www.delpallarsacasa.cat i ofertes i lots a diferents comerços de la comarca.

En aquesta ocasió, la campanya vol fer visibles les dificultats de moltes empreses i famílies del territori per mantenir en funcionament els seus negocis al no poder exercir la seva activitat habitual. I vol recordar als consumidors que cada acte de consum és rellevant per ajudar a que l’economia local pugui sobreviure.

Si bé la iniciativa sorgeix del sector agroalimentari i de la restauració, l’àmbit en que se centren tant l’associació APAT com el programa Al teu gust, aliments del Pallars de l’Ajuntament de Tremp, aquesta vol posar de manifest la importància de la compra conscient i dels petits gestos en tots els àmbits del comerç local.

Així, Cadena de Valors vol fer visible la connexió entre les accions individuals dels consumidors i el manteniment del teixit empresarial del territori. Per fer-ho, l’acció apel·la als valors personals i col·lectius que han de prevaldre i que contribuiran a capgirar la situació.

La campanya s’adreça tant a públic local, per a qui ha de tenir un paper destacat el comerç de proximitat; com forà, a qui s’adreçarà a la web www.delpallarsacasa.cat  on també es troben referenciades altres botigues online de productors locals.

La campanya s’organitza en diferents accions:

  • Creació de Cistelles de valors que els consumidors podran trobar a les botigues especialitzades de la comarca i a la web delpallarsacasa.cat.
  • Creació de materials de difusió (postals i cartellera, en paper i digital)
  • Promoció a les xarxes socials, amb la implicació del sector productiu i comercial i a partir de l’etiqueta #CadenaDeValors

Publicació d’un relat il·lustrat amb el títol de Cadena de Valors. El relat, explica a través de personatges ficticis aquesta relació en cadena entre les empreses i consumidors i els valors que els vinculen.

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

Ordino inaugura la 7a edició del cicle cultural Geografies

La cònsol major d'Ordino, Maria del Mar Coma, i la ministra d'Afers Exteriors, Imma Tor,…

6 hores fa

Formació contra el maltractament a les persones grans a la Conca de Barberà

L’Àrea d’Igualtat, Migracions i Acció Comunitària del Consell Comarcal de la Conca de Barberà va…

6 hores fa

Puigdemont demana el vot als indecisos per “provocar un mal de panxa a Madrid”

Carles Puigdemont assegura que el vot a la seva llista és un vot “doblement útil”.…

7 hores fa

Cunit renova el paviment al parc infantil de la PI del Casal

Aquests dies s’està renovant el paviment del parc infantil de la Pl del Casal. El…

7 hores fa

Restauració del Crist en estuc a Sant Joan de Caselles de Canillo

Aquesta setmana s’han iniciat els treballs de restauració i consolidació del conjunt mural romànic  del…

7 hores fa

Nova producció de The Teen Project a la Massana

Coincidint amb Andoflora, el grup de teatre junior del Punt 400, The Teen Project, estrenarà…

7 hores fa

Esta web utiliza cookies.