El govern espanyol atorga a l’Ajuntament de Tarragona una subvenció de gairebé 1,2 milions d’euros amb l’objectiu de transformar i digitalitzar els espais comercials en un nou espai urbà comercial ampliat.
Ara, s’ha de treballar en una segona fase d’actuacions que pretén establir interconnexions comercials entre el focus comercial del Mercat Central amb una corona ampliada d’aquest i amb l’entorn comercial no quotidià. També amb els carrers comercials de la Part Alta, on hi ha la majoria d’activitat turística, i per últim, amb el barri del Serrallo on se situa el port de creuers. Així mateix, es pretén que la gran zona comercial oberta compti amb diverses sinergies cap tota l’activitat comercial tradicional que es desenvolupa a la ciutat, tenint en compte també els diferents barris de la ciutat.
A més, el projecte pretén articular sinergies entre patrimoni i comerç. Per a això es duran a terme inversions i projectes que impulsin i fomentin la connectivitat entre les principals zones comercials mitjançant intervencions en accessibilitat urbana i senyalística comercial, reforçant la integració de l’experiència de compra entre els seus atractius turístics i situant el centre comercial urbà com un espai comercial i lúdic que actuï com a reclam complementari a la visita patrimonial de la ciutat, així com de les seves altres potencialitats comercials, culturals i econòmiques.
Durant tot el cap de setmana, murals gegants i tallers de graffiti s’han convertit en…
Els humoristes Edu Mutante i Pablez van actuar dissabte a l’espai Montserrat Roig d’Els Costals…
La comissió informativa de Territori i Sostenibilitat, celebrada avui, ha acordat elevar al ple de…
L'alcaldessa de la ciutat, Sandra Guaita, ha presidit aquest dilluns, dia 20 de maig, l'acte…
El Pati de l’Institut d’Estudis Ilerdencs acull, avui i demà, la XXVI Mostra de Bolets…
El Grup Municipal d’Esquerra Republicana presentarà en el Consell Plenari ordinari d'aquest mes de maig…
Esta web utiliza cookies.