El Síndic de Greuges va rebre un total de 8 trucades en el seu desplaçament telemàtic a Sant Sadurní d’Anoia del passat 26 de gener. L’equip del síndic visita el municipi dos cops l’any per atendre personalment a les persones que s’hi vulguin dirigir, però en aquesta ocasió s’ha hagut de fer de forma telemàtica a causa de la COVID19.
Les persones ateses per l´equip del Síndic al Casal d’Entitats van presentar 5 queixes i van fer 3 consultes. Les problemàtiques plantejades van ser, entre altres, temes relacionats amb consum (electricitat i gas), serveis socials, treball i salut. Dues de les cinc queixes presentades anaven adreçades a l’Ajuntament.
Durant la resta d’any també es poden presentar queixes i consultes.
I és que el Síndic té la funció d’atendre les queixes de totes les persones que es troben desemparades davant l’actuació o la manca d’actuació de les administracions. Vetlla pel bon funcionament de l’Administració de la Generalitat i dels ens locals de Catalunya, com ara els ajuntaments, les diputacions o els consells comarcals. Per tant, actua com a supervisor i col·laborador de l’Administració catalana, amb l’objectiu d’ajudar a millorar-ne el funcionament.
Sant Julià de Lòria es prepara per rebre la nit més llarga de l'any: la revetlla de Sant Joan. Els…
Els Mossos d'Esquadra han demanat col·laboració ciutadana a través de les xarxes socials per trobar la Josefina, una dona desapareguda…
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) participen en l'edició 2025 de la cimera…
Els serveis de socorrisme i els d'emergència han tingut un diumenge molt mogut a les platges de Tarragona, on han…
Les obres de la Rambla fan un pas endavant amb l’inici demà dilluns de la segona fase de les obres,…
El festival Pride Tarragona ha arribat aquest mes de juny amb nombrosos actes programats, entre ells alguns tan importants com…
Esta web utiliza cookies.