El ple municipal ha aprovat un conveni de promoció turística conjunta que faran, a partir d’ara, els ajuntaments de Calafell, Cunit, el Vendrell i la Diputació de Tarragona. Aquesta aliança, que es desenvoluparà dins de la marca Penedès Marítim, comportarà una despesa de 45.000 euros anuals.
Segons ha explicat la tinent d’alcalde de Turisme, Maite González, “compartir esforços i despeses ens permetrà molta més eficiència en la promoció turística”. González ha afegit que “de fa molt que treballem en aquesta línia, per exemple amb el conveni Corner, amb la resta de la Costa Daurada”.
La Diputació de Tarragona, mitjançant el seu Patronat de Turisme, hi posarà 15.000 euros. L’Ajuntament del Vendrell n’aportarà 15.000; el de Calafell, 10.000; i el de Cunit, 5.000. Les accions promocionals seran pilotades per la Diputació, però amb la participació i el seguiment dels tres ajuntaments. Entre les actuacions que es preveu realitzar amb aquest conveni, hi ha l’edició de publicacions turístiques, campanyes publicitàries o presència a fires, entre altres.
El secretari general del PPC, Santi Rodríguez, no ha volgut descartar una moció de censura del seu partit en l'àmbit…
La renaturalització de l’espai públic fa un pas més a Sant Boi. Les obres per ampliar l’eix verd de la…
La Universitat de Girona (UdG) ha formalitzat un conveni de col·laboració amb l’observador ambiental de l’Estartit Josep Pascual Massaguer, per…
El Magnífic Fest va tancar ahir diumenge la quarta edició assolint els 22.000 espectadors. El certamen bat rècords per segon…
El Centre d’Art La Panera inaugura el segon cicle expositiu de l’any amb la instal·lació immersiva Need for Speed, de Karlos…
L'Ajuntament de la Selva del Camp ha presentat el programa d'actes per la festivitat de Sant Joan. Les activitats iniciaran…
Esta web utiliza cookies.