Creació d'experiències i producte turístic (imatge d'arxiu)
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida impulsa la creació de noves experiències turístiques vinculades al món de l’oli i del vi i la millora de la qualitat de l’oferta ja existent a la demarcació. En aquest sentit, l’organisme ha dut a terme una formació que ha comptat amb la participació de 24 empreses i entitats del Pirineu i les Terres de Lleida i que s’ha organitzat en el marc de la celebració de la Regió Mundial de la Gastronomia a Catalunya.
El director del Patronat, Juli Alegre, ha explicat que durant les dues sessions de la formació “s’ha explicat, per exemple, com dissenyar experiències turístiques atractives i diferenciadores o com es pot vendre un producte turístic utilitzant el relat de marca i tècniques de màrqueting digital”. El consultor i formador de destinacions i empreses turístiques Jaume Marín ha dirigit aquesta formació, que s’ha adreçat als membres del programa Oleoturisme de Lleida. El gust de la Terra i als associats a la Ruta del Vi de Lleida. Tots els participants en la formació disposaran d’una hora d’assessorament gratuït amb el formador.
Hassan Ul Shoaib és el noi mort el passat 15 d'abril a Salt quan va caure d'un segon pis mentre…
L’alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, i el president dels Nens del Vendrell, Valentí Usón, van signar ahir la renovació del…
El cinema torna a ser un pla irresistible per a tots els públics amb la nova edició de la Festa…
Gran ensurt en una benzinera de Tarragona després que un cotxe s'incendiés i s'hagués de mobilitzar els Bombers. Segons avança…
Les instal·lacions del Gran Casino Andorra es converteixen aquest divendres 9 de maig en un dels punts principals al país…
La Fira d'Abril laurediana creix. El cap de setmana del 17 i 18 de maig Sant Julià de Lòria tornarà…
Esta web utiliza cookies.